Der har altid været noget kvalmende ved griske pengebagmænds spekulationer i økonomisk gevinst på baggrund af andres dårligdom. Den frase understreges af “Michael Jackson’s This Is It”, der mest af alt ligner et usselt forsøg på at platte musikstjernens fans for deres sidste sparepenge i et svagt øjeblik. Filmen har intet at byde på og minder mest om en bunke råoptagelser, der hastigt har fået den minimale audiovisuelle indpakning med henblik på videresalg. Michael Jackson skal naturligvis ikke glemmes, men dette er ikke et værdigt eftermæle.
#1 Petrescu 14 år siden
- men denne står fint i tråd med mit indtryk af griske pengemænd der malker Jacksons sørgelige rester.
#2 MuManden 14 år siden
Så den for kort tid siden og den fornøjede da mine øre og man skal da nok også kunne lide hans musik, for at kunne lide musikfilmen.
3,5/6
#3 filmz-Utyske 14 år siden
Det er sikkert blot fordi kaduffo drikker for meget café latte og havde forventet en fransk sort/hvid film.. eller noget. ;D
#4 filmz-Bruce 14 år siden
#5 inflector 14 år siden
#6 filmz-Bruce 14 år siden
#7 Petrescu 14 år siden
#8 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#9 Highland Park 14 år siden
Ah... det berømte anmelderkor:
Og jeg som troede, at anmelderne var selvstændige individer med personlige meninger og holdninger og derfor ikke kunne skæres over en kam. :)
#10 Wookien 14 år siden