Det virker meget barskt at skulle sætte en karakter på så personlig en film, men en karakter skal den selvfølgelig have. Når man kommer ud af biografen er det hverken i højt humør eller dyb sorg. Ej heller vender man sig om for at købe en ny billet til næste forevisning. Det er heller ikke filmens intention. Derimod bliver man siddende i mørket lige til rulleteksterne slutter og lader filmens stemning hænge i salen lidt endnu. En stemning som kun fuldendte film efterlader.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 El Capitan 20 år siden

Det er en irriterende sende tid, ja. Absurd nej...
Men øhh.. Gentager du ikke bare dig selv???

Det ville jeg have sagt...
Gravatar

#22 ks 20 år siden

Jo, jeg gentager vel mig selv en smule. Et andet godt eksempel på en god serie, der fejlagtigt, efter min mening, bliver sendt alt for sent er Alias.

Ok, var ikke klar over Sopranos startede ud i primetime. Personligt er jeg nu heller ikke den store Sopranos fan, det var mere et eksempel på hvor mange udenlandske kvalitets serier, som bliver overset til fordel for dårlige danske serier og latterlige reality programmer, specielt boligprogrammer. En stor del af 24's succes kan tilskrives en massiv reklame, det er i hvert fald min overbevisning. Dermed ikke sagt, at 24 ikke er en god serie på sine egne ben.
Gravatar

#23 El Capitan 20 år siden

Det må jeg jo så give dig ret i... :-)
Gravatar

#24 ks 20 år siden

.. Så min pointe var blot, at jeg synes TV Danmark er en udmærket kanal eftersom den "tør" sende udenlandske serier på tidspunkter for os der skal tidligt op næste morgen. :)

Skriv ny kommentar: