Det virker meget barskt at skulle sætte en karakter på så personlig en film, men en karakter skal den selvfølgelig have. Når man kommer ud af biografen er det hverken i højt humør eller dyb sorg. Ej heller vender man sig om for at købe en ny billet til næste forevisning. Det er heller ikke filmens intention. Derimod bliver man siddende i mørket lige til rulleteksterne slutter og lader filmens stemning hænge i salen lidt endnu. En stemning som kun fuldendte film efterlader.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-yoshimura 20 år siden

Han præsterede et mesterværk i form af Ronnie og De Skrigende Halse, og så er det gået ned ad bakke for ham siden da (jeg mener, manden ligger og roder rundt på gulvet som skildpadde i reklamer for Toms!!!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-gimleno1 20 år siden

Hvorfor er jeg bange for at det her bare er en ny måde for Søren Fauli at egotrippe noget så overdrevet som i mange af hans kortfilm?
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#13 El vez 20 år siden

#11 Og lad os så for hulen få den på dvd! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 filmz-inspectorbjarne 20 år siden

Instruerede han ikke osse "Fællesantennen"? Eller spillede han bare med i den?
Kun en tåbe frygter ikke en færring!
Gravatar

#15 JannikAnd 20 år siden

Tænker du på "Antenneforeningen"?
Gravatar

#16 Oksen 20 år siden

Søren Fauli var i Profilen onsdag aften, hvor man fik en del at vide og så nogle klip. Lidt for meget synes jeg. Et par episoder/spoilers, jeg umiddelbart glædede mig til at se, viste eller afslørerede de desværre.
Gravatar

#17 ks 20 år siden

#9 - Hvad har du imod TV Danmark? Det er da en af de eneste kanaler i Danmark der har en realitetssans og forstår at sende amerikanske serier på menneskelige tidspunkter, fremfor fx Sopranos kl 23.30 på TV2, latterligt tidspunkt.
Gravatar

#18 El Capitan 20 år siden

Mener du ikke Reality Sans??? Den kanal STINKER.. Sende tidspunkterne fejler intet. Det er mere kvaliteten af programmerne der gør....

Du har da INGEN "realitetssans"!!

Nu arbejder jeg selv i TV-Branchen, og forstår udemærket godt at Sopranos bliver sendt på det tidspunkt.. Jeg synes Sopranos er en fed serie, men lets face it. Det giver altså ingen mening at sende amerikanske serier i bedste primetime, når det ikke er dem der har de fleste seertal.. Nyheder, Dokumentar og Reality er dem der går bedst.. (Hvorfor Reality er så stort fatter jeg ikke, men sådan er det)...

Det nytter intet at sende Sopranos i primetime når det ikke er det største delen af DK vil se...

De første 2 sæsoner af 24 Timer lå i primetime, fordi størstedelen af DK ville se dem..

Tv kanalerne har ansat folk til at kalkulere disse ting. Tror du ikke de ved hvad de laver.. (It's all about the money)..

Så der er sgu ikke andet at gøre, end at støve VHS maskinen af, (den fra før DVD) og sætte den til at optage det. (Hvis du kan huske hvordan) ;-)
Gravatar

#19 ks 20 år siden

Jeg er godt klar over, at Sopranos ikke er en serie, som trækker ligeså mange som diverse elendige boligprogrammer, men derfor synes jeg nu stadig det er en absurd sendetid serien har, uanset din fantastisk ekspertise på området eller ej. Desuden synes jeg da generelt Nu er kvaliteten på programmerne jo subjektivt, og jeg synes egentlig TV Danmark har nogle udmærkede serier at byde på, fx CSI franchisen og ulig de andre danske tv stationer kommer de for det meste på menneskelige tidspunkter.

Nu er det også svært at sige om Sopranos ville gøre det godt eftersom det, så vidt jeg ved, aldrig har fået en reel chance, som fx 24.
Gravatar

#20 lagoni 20 år siden

Så vidt jeg husker, blev Sopranos sendt ca 20.30 på TV2 da det startede, men på trods af massiv reklame, var seertallene desværre for dårlige og det blev hurtigt flyttet. Så den har fået en reel chance :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: