Det virker meget barskt at skulle sætte en karakter på så personlig en film, men en karakter skal den selvfølgelig have. Når man kommer ud af biografen er det hverken i højt humør eller dyb sorg. Ej heller vender man sig om for at købe en ny billet til næste forevisning. Det er heller ikke filmens intention. Derimod bliver man siddende i mørket lige til rulleteksterne slutter og lader filmens stemning hænge i salen lidt endnu. En stemning som kun fuldendte film efterlader.
#11 filmz-yoshimura 20 år siden
#12 filmz-gimleno1 20 år siden
#13 El vez 20 år siden
#14 filmz-inspectorbjarne 20 år siden
#15 JannikAnd 20 år siden
Tænker du på "Antenneforeningen"?
#16 Oksen 20 år siden
#17 ks 20 år siden
#18 El Capitan 20 år siden
Mener du ikke Reality Sans??? Den kanal STINKER.. Sende tidspunkterne fejler intet. Det er mere kvaliteten af programmerne der gør....
Du har da INGEN "realitetssans"!!
Nu arbejder jeg selv i TV-Branchen, og forstår udemærket godt at Sopranos bliver sendt på det tidspunkt.. Jeg synes Sopranos er en fed serie, men lets face it. Det giver altså ingen mening at sende amerikanske serier i bedste primetime, når det ikke er dem der har de fleste seertal.. Nyheder, Dokumentar og Reality er dem der går bedst.. (Hvorfor Reality er så stort fatter jeg ikke, men sådan er det)...
Det nytter intet at sende Sopranos i primetime når det ikke er det største delen af DK vil se...
De første 2 sæsoner af 24 Timer lå i primetime, fordi størstedelen af DK ville se dem..
Tv kanalerne har ansat folk til at kalkulere disse ting. Tror du ikke de ved hvad de laver.. (It's all about the money)..
Så der er sgu ikke andet at gøre, end at støve VHS maskinen af, (den fra før DVD) og sætte den til at optage det. (Hvis du kan huske hvordan) ;-)
#19 ks 20 år siden
Nu er det også svært at sige om Sopranos ville gøre det godt eftersom det, så vidt jeg ved, aldrig har fået en reel chance, som fx 24.
#20 lagoni 20 år siden