Men måske kan jeg ikke tillade mig at være så negativ over denne film, som bestemt ikke indeholder noget anstødeligt, og som trods alt ikke har røvet andet end tid fra undertegnede. Men hvis du er en af de stakler, som skal ledsage nogle børn med ind og se denne sølle omgang, så er det måske en god ide tage en iPod med – helst en med et meget højt lydniveau.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dh-ad 13 år siden

Det eneste vi har her i livet er tid. Så at få røvet noget af dette, er kriminelt... :-)

Hvis Casper Van Dien marathonet går ud på at se Starship Troopers en 3-4 gange, er jeg da klar!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#12 Kruse 13 år siden

dh-ad (11) skrev:
Hvis Casper Van Dien marathonet går ud på at se Starship Troopers en 3-4 gange, er jeg da klar!


...Men hvis det går ud på at se Starship Troopers 3 mere end en gang, så springer jeg fra ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 Riqon 13 år siden

#2 -

Ikke fordi jeg har nogen som helst trang til at forsvare denne film eller på anden måde føler trang til at kværulere, men der er altså noget, der hedder Nordjylland. På samme måde som maner en nordjyde, hvis man kommer fra Vendsyssel eller Skagen (og hvad der ellers ligger deroppe nord for Limfjorden). Jeg boede i Vendsyssel et år, og de har en meget stærk identitetsfølelse deroppe, en slags sub-nationalisme, så jeg mener helt sikkert, at disse termer kan forsvares.

Derimod har jeg aldrig hørt om "Sydvestfyn"...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14 gi-jones 13 år siden

Casper Van Dien har faktisk et ganske imponerende bagkatalog af virkelige stinkere, så jeg er ret sikker på at vi ikke behøver at se Starship Troopers 3 - mere end én gang :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 elwood 13 år siden

Nu vi snakker om ham, han må da snart ha noget nyt på tapetet, som vi skal ha set i det nye år 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 elwood 13 år siden

Billede 1
Hostel Part IV: We want your kids.

Billede 2
Ryanair's Chef introducere ny flymuligheder for de økonomi beviste passager.


Billede 3
Mine herre, nu tager vi det lige hel roligt ikke?

Du skal kraftedme ikke kalde mig racist din lille skævøje satan!

Ok den næste som spørger mig om, hvor de to andre er han får satme kølle!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Sweetiebellefan 13 år siden

Jeg håber at serien vælter nu.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18 gi-jones 13 år siden

elwood (15) skrev:
Nu vi snakker om ham, han må da snart ha noget nyt på tapetet, som vi skal ha set i det nye år 8-)
Jeg må også igen undskylde hvor lang tid der er gået siden sidste arrangement. Det er skammeligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19 elwood 13 år siden

Men som sagt jeg tror også som Ubbe sagde at det nok er best i det nye år, men hva så har vai noget casper van dien og den der Arnold film (medmindrer du allerede har set den) ohhh Cabin Feever 2 ikke og forglemme
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 BN 13 år siden

Riqon (13) skrev:
#2 -

Ikke fordi jeg har nogen som helst trang til at forsvare denne film eller på anden måde føler trang til at kværulere, men der er altså noget, der hedder Nordjylland. På samme måde som maner en nordjyde, hvis man kommer fra Vendsyssel eller Skagen (og hvad der ellers ligger deroppe nord for Limfjorden). Jeg boede i Vendsyssel et år, og de har en meget stærk identitetsfølelse deroppe, en slags sub-nationalisme, så jeg mener helt sikkert, at disse termer kan forsvares.

Derimod har jeg aldrig hørt om "Sydvestfyn"...


Hehe. Det var nu mest en spøgefuld betragtning, en joke (især det med "Sydvestfyn"). Selvfølgelig er der noget der hedder Nordjylland, ligesom der er noget der hedder Østjylland, Sønderjylland, eller Nordsjælland og Vestsjælland, samt Sydfyn o.s.v.

Min pointe var, at filmens titel lyder så "tung" og usmidig/kluntet. Det havde lydt bedre, hvis de bare havde kaldt den 'Min søsters børn i Jylland'. At den ville foregå i en bestemt del af Jylland, er jo en selvfølgelighed. At det var i NORDjylland, ville have fremgået af selve filmen, uden at det behøvede at være skåret ud i pap via titlen.

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: