Men måske kan jeg ikke tillade mig at være så negativ over denne film, som bestemt ikke indeholder noget anstødeligt, og som trods alt ikke har røvet andet end tid fra undertegnede. Men hvis du er en af de stakler, som skal ledsage nogle børn med ind og se denne sølle omgang, så er det måske en god ide tage en iPod med – helst en med et meget højt lydniveau.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 gi-jones 13 år siden

Jeg kondolerer. Men hvorfor hele 2 stjerner?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 BN 13 år siden

Hold op for en ringe titel! "Nordjylland"?

Så kommer den næste vel til at hedde "Min søsters børn vælter Sydvestfyn"!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 mr gaijin 13 år siden

Reboot!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 Lars.dk 13 år siden

Peter Mygind er den dårligste danske skuespiller nogensinde og den her film gør ham ikke bedre.

Dansk film når det er allerværst.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#5 filmz-Myrepip 13 år siden

3D!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6 tiany 13 år siden

Jeg så anmeldelsen af den i DR2 premiere.... hvor de konstaterede at alle i Nordjylland åbenbart taler københavnsk og at alt det komik man kunne have fået ud af jyder ikke var til stede...
Valar morghulis
Gravatar

#7 Benway 13 år siden

#1 Jeg gemmer de et-stjernede vurderinger til de kriminelt ringe film. Den her er bare almindeligt ringe. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 MOVIE1000 13 år siden

#4 også er det ikke engang løgn.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 gi-jones 13 år siden

Benway (7) skrev:
#1 Jeg gemmer de et-stjernede vurderinger til de kriminelt ringe film. Den her er bare almindeligt ringe. :)
Hehe, ok. Altså personligt snupper jeg dog hellere et Casper Van Dien marathon end at sidde igennem én af de her...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 Benway 13 år siden

#9 Det kan jeg godt følge dig i. Næsten da. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: