“Monsters mod Aliens” når ikke de samme svimlende højder som Pixars nyklassikere, men når den fungerer, så fungerer den fremragende og indeholder komik i absolut verdensklasse. Historien er ofte klodset og usammenhængende, men hvad gør det, når man er i underholdende selskab under hele den hæsblæsende rutschebanetur. Pixar er stadigvæk storebroren af animationsfilmene, men nogle gange kan det være befriende at iagttage den frække, hyperaktive lillebror, der bare så gerne vil have os til at grine.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 ajust 15 år siden

Intet at sige om 3D-effekten?
Gravatar

#2 chandler75 15 år siden

Til presseforestillingen, anmelderen var til, blev filmen ikke vist i 3D.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 isteen 15 år siden

Er det ikke kun i de færreste biografer, at 3D-udgaven bliver vist?
Gravatar

#4 Spanner 15 år siden

isteen (3) skrev:
Er det ikke kun i de færreste biografer, at 3D-udgaven bliver vist?


Nordisk viser den i 3D i Odense, Ålborg, Aarhus og København.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 enfilmnørd 15 år siden

Kung Fu Panda var rigtig god, håber denne film levere noget i samme stil, Dreamworks kan ihvertfald godt, har de vist...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#6 isteen 15 år siden

Jeg har sørme lige snuppet Kung Fu Panda på det lokale bibliotek i dag, så den glæder jeg mig til at se
Gravatar

#7 Morpheus 15 år siden

Var inde og se den i Bio City i Aalborg i går og så den self i 3D. Det er en fantastisk film, der er sjov hele vejen igennem og holder et hæsblæsende tempo, man aldrig bliver træt af.

Stemmeskuespillerne er alle sammen geniale, men især Hugh Laurie som Dr. Cockroach Ph.D. og Seth Rogen som B.O.B. stjæler showet.

Den er ikke helt oppe på Pixar højde, men det er godt nok tæt på den her gang.

Skriv ny kommentar: