Jeg var ovenud tilfreds med filmen. Den er helt sikkert værd, at tage en tur i biffen for at se. Det er dog ikke usandsynligt, at enkelte vil blive skuffede. Men jeg er næsten sikker på, at de mange x-files-fans der ser den, ikke vil føle sig snydt.

Filmen ligger og vipper mellem 3 og 4 kameraer, men musikken og lyden trækker den op på de 4, den har fået. Disse var med til at øge spændingen og stemningen i filmen væsentligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Yasw 21 år siden

Udemærket spændings/gyser eller hvad man nu vil kalde den. Den bliver ikke plat som mange x-files afsnit gør, og holder stadig en vis mængde uhygge. Uden at afsløre for meget, så er slutscenen kanon lavet.
Gravatar

#2 DarkLight 21 år siden

Så den til Surprise, så jeg vidste absolut ikke hvad jeg gik indtil. Det faktum tror jeg hæv filmen lidt op på min personlige liste.
Den er flot filmet, og det er med til at skabe uhyggen og det isenede spørgsmål : "Hvad i f****** sker der her ?!?!"
Udover det synes jeg det er som om filmen tilsidst finder ud af den ikke kan give klarer svar på det den har bygget om, så derfor skynder den sig af feje en del af disse ting under biografsædet og pakker slutningen ind i et flot slør af effekter.

Vurdering :
God skræmmende film uden noget egentlig bid....
3/6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-toxoid 21 år siden

Det er da lang tid siden, jeg sidst har set så kedelig en film, den er både forvirende og GAB, jeg vil give den 1/6
Gravatar

#4 Ivse 21 år siden

Ditto - det er sjældent jeg har lyst til at stoppe midt i en film, men det havde jeg her... Det var kun disiplin der holdte mig oppe ;)
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#5 filmz-Kedde 21 år siden

Disciplin??? Har du det? Hvor har du købt det henne???
;)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#6 Ivse 21 år siden

Jeg har ikke købt noget, for det var ikke hos mig jeg så den :p
Hvorfor købe, når man kan nasse?!? ;)
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#7 filmz-vassago 21 år siden

jeg vil oxo nasse noget disciplin, er der noget der har noget?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 filmz-Kedde 21 år siden

Æhhmm. Jeg tror Azathoth har noget i overskud, han bruger ikke det han BURDE have, i hvert fald...

;)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#9 azathoth 21 år siden

#8 ...og hvad pokker skal det så betyde, hr. "jeg kan sagtens stoppe med at ryge"??????

Hvor var din selvdisciplin sidste år... skylder du ikke stadig Trekster og jeg en middag??? ;)

[smack.wav]
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#10 trekster 21 år siden

Ja, gør du ikke det hva' hva' hva'???
:)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"

Skriv ny kommentar: