Med et større budget og større stjerner end i sine tidligere film, frygtede jeg lidt resultatet på vegne af den endnu unge instruktør. Men Jeff Nichols har alligevel formået at lave en film, der er næsten helt på højde med sine to forrige. “Mud” er perfekt i sin beskrivelse af det liv, som er langt fra New York, Los Angeles og alle de andre amerikanske storbyer, men som er en del af det liv, som en stor del af amerikanerne lever. Tilbage er der bare at håbe på, at Nichols kan blive ved med at lave film, der er så autentiske og virkelighedstro som “Mud”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 bjarke 10 år siden

Jeg kan kun stemme i. 'Mud' er en fremragende film, der fornemt vender og drejer den der kærlighed. Og ja, så er Matthew McConaughey og samspillet med de to knægte lige i skabet - som nogle ville sige. Jeg giver den også 5 ud af 6 stjerner.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#12 wiseguy 10 år siden

Det er en okay film, men jeg forstår ikke helt anmeldere skarens knæfald? Den når da ikke Take Shelter til sokkeholderne. Måske havde jeg for høje forventninger.
4/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13 Slettet Bruger [2111631030] 10 år siden

wiseguy (12) skrev:
men jeg forstår ikke helt anmeldere skarens knæfald


Mit gæt: de kan lide filmen mere end du kan. :)
Gravatar

#14 wiseguy 10 år siden

Bruno (13) skrev:
Mit gæt: de kan lide filmen mere end du kan. :)

Hæ hæ drøn skarp fredag morgen, hva ska det ikke ende med ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#15 moulder666 10 år siden

Jeg skal da vist både have set denne - og Before Midnight, som jeg bestemt også tror kan ligge deroppe af!

Indtil videre ligger Gravity dog pænt på toppen.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#16 akerman 10 år siden

Ej okay, bedste film ?? Er nok liiige optimistisk nok. Fin film, godt håndværk, ikke nær så god som Take Shelter.

Skriv ny kommentar: