“My Week with Marilyn” henvender sig, ikke overraskende, især til publikummer, der har en forkærlighed for Marilyn Monroe og hendes historie. Folk, der er mindre bekendte med tidsperioden og Monroes tragiske livshistorie, vil næppe blive lige så besnæret, men hvis man som biografgænger har nok i enestående skuespillerpræstationer, fornøjelig musik og betagende billeder, så kan “My Week with Marilyn” bestemt også anbefales. Det er en fornem hyldest til verdens måske mest ombejlede mediedarling, og filmen giver Monroe den velfortjente respekt, som hun desværre aldrig rigtig opnåede i sin levetid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nicki52 12 år siden

Det er en fremragende, forførende film. Man elsker bare at følge med hvad der sker. Der er små humoristiske scener i som der ihvertfald fik mig til at knække. Jeg synes også den var meget sukkersød. Eller nærmere den mandlige hovedrolle var. Det var især mærkeligt at hører Dougray Scott med amerikansk accent, da jeg er meget vant den britiske. Og Emma Watson gjorde det fremragende. Jeg glemte helt i hendes scener at hun spillede Hermione i Harry Potter.

Synes ligesom Judi Dench, at hun ikke skal gå efter hovedroller. Tag de små indflydelsesrige roller. Hun er rigtig god skuespillerinde.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 chronaden 12 år siden

Så er standarden satme sat for bedste skuespillerinde i år, en genial Michelle Williams!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3 Collateral 12 år siden

Ilsø (2) skrev:
Så er standarden satme sat for bedste skuespillerinde i år, en genial Michelle Williams!


Ja tak! Helt og aldeles enig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: