Tilbage sidder vi med en film, der mest af alt føles som en sammenkogt ret, der består af kulørte dele fra andre film, men som serverer det hele, som havde den opfundet den dybe tallerken. Det bliver hurtigt en trættende affære at kigge på politihelikoptere, der flyver frem og tilbage, mens politifolk demonstrerer deres manglende evner til at håndtere situationen. Mest af alt så overvældes man af alle de meningsløse elementer. Man sidder derfor tilbage med en uendelig række spørgsmål, såsom hvorfor Foxx’ anklager efterforsker sager, hvorfor en toptrænet sikkerhedsekspert ikke har gidet beskyttet sit eget hjem, og hvorfor CIA mon ikke har gjort noget ved deres løbske morder? Da vi så endelig får forklaret handlingens rette sammenhæng, viser det sig, at de spørgsmål var filmens mindste problem.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 chandler75 14 år siden

# 10 Det kan staves på begge måder :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 HonoDelLoce 14 år siden

chandler75 (11) skrev:
# 10 Det kan staves på begge måder :)


Alrighty then ! :) Det virker bare stadig forkert, og så vidt jeg kan forstå er den mest almindeligt brugte stavemetode med s :)

- men my bad ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 theassociate 14 år siden

Heldigvis er anmeldelser subjektive. Super god film med masser af nervebidende gåder... Klart en film der kan anbefales at se i biografens mørke. Begge hovedrolleindehavere er eminent castet overfor hinanden. 5/6 herfra.

Skriv ny kommentar: