“Narnia: Løven, heksen og garderobeskabet” er en underholdende og letfordøjelig familiefilm, som gerne måtte have været lidt mere bred og langmodig. Men den er et glimrende alternativ til “Harry Potter”-filmene, som først for nylig synes at have fået et effektivt spark i numsen. Men hvor “Narnia” er god, er dvd’en simpelthen fremragende. Billedsiden er flot, lydsiden fremragende, og ekstramaterialet er simpelthen eminent. En aldeles fremragende udgivelse.
#1 akerman 18 år siden
#2 dyg 18 år siden
#3 filmz-Kadann 18 år siden
Selve filmen får da 4/6, ikke 5/6 - det er, som NayZe skriver, den samlede udgivelse der får den karakter.
#4 duuk74 18 år siden
#5 filmz-Narniabæver 18 år siden
Narnia var en af sidste års bedste film ved siden af Lille Kylling!
Ræve er så sexede!
#6 king b 18 år siden
Jeg synes anmeldelsen er lidt selvmodsigende i forhold til de tekniske ting. Lyden bliver f.eks. fremhævet for dens kreative kvaliteter i selve anmeldelsen, men rakket ned for det samme i lyddelen af anmeldelsen. Og "overbenytte baghøjtalerne" er godt nok det mest englificerede udanske udtryk, jeg har set i et stykke tid :-)
#5 "en af sidste års bedste film ved siden af Lille Kylling". Narniabæveren har humor. Håber jeg.
#7 The Insider 18 år siden
#8 filmz-Narniabæver 18 år siden
#9 Slettet Bruger [4076558631] 18 år siden
#4: "Kampscenen" fylder noget i retning af en halv side i bogen, så der kan vist ikke koges mere suppe på netop den del af historien.
#10 duuk74 18 år siden