“Narnia: Løven, heksen og garderobeskabet” er en underholdende og letfordøjelig familiefilm, som gerne måtte have været mere ambitiøs og tålmodig. Denne BD-udgivelse er imidlertid enestående. Både skivens transfer og lydspor er eksemplariske. Det er lidt ærgerligt, at udgivelsen ikke indeholder den forlængede udgave af filmen, som blev udgivet på dvd. Men der medfølger nok ekstramateriale til at holde fans beskæftiget i dagevis. Selv hvis man ikke er en stor tilhænger af filmen, er der god grund til at kigge nærmere på denne mageløse Blu-ray, som uden tvivl er blandt årets bedste.
#1 filmz-Is 16 år siden
#2 wimmie 16 år siden
Milevidt bedre end Det Gyldne kompas.
Er enig i anmeldelsen.
4/6
#3 filmz-Psykopat-Asiat 16 år siden
#4 nygaardpetersen 16 år siden
Fuldstændig enig med dig... Narnia er langtfra at være på samme niveau som Harry Potter og Ringenes Herre, men lang bedre end det Gyldne Kompas og Eragon.
#5 filmz-Narniabæver 16 år siden
10/10
#6 moulder666 16 år siden
Børneskuespillerne er måske ikke fuldstændigt elendige, men deres kommentarer lyder så påklistrede og unaturlige, at det gør ondt!
Jeg ved godt, at man skal se den som en børnefilm, men derfor var der kun fire ting, jeg syntes så acceptable ud - minotaurerne, faunen, løven og kentaurerne!
Der var også visse steder, der bare skreg langt væk af "kulisse" - dronningens isgrotte f.eks. - og flere steder ved panoramabillederne lignede det virkelig, at de bare havde taget et computerlavet billede og smidt nogle skyer ind for - det så virkeligt kunstigt ud.
Jeg har læst bøgerne, og blev virkelig skuffet...
1,5/6 herfra
#7 tiany 16 år siden
#8 vapor 16 år siden
Det er mest castingen af de fleste af børnene at jeg ikke bryder mig om.
Udemærket Blu-Ray udgivelse ellers.
#9 jona 16 år siden
2/6