Handlingen springer vilkårligt og uoverskueligt fra museum til museum, og figurer introduceres for blot at blive glemt igen øjeblikkeligt. Actionscener, flysekvenser og slapstick rodes sammen i en ujævn og hjerteløs klump, mens man stille og roligt mister enhver interesse i begivenhederne. Det er som om, at filmmagerne har villet blande alle genrer, de kunne komme i tanke om, ind i filmen, som i stedet bliver en underlig bizar størrelse, hverken fugl eller fisk.
Efterhånden som filmen drukner i dansende Einstein-dukker og en hyggesnakkende Abraham Lincoln-statue, synker man mere og mere ned i sædet, mens man blot ønsker, at filmen dog snart bliver færdig. Historien handler ganske vist om museer, men der er i hvert fald ingen grund til at bevare denne her sølle omgang til eftertiden.
#1 Isse 15 år siden
Skal dog alligevel ses en søndag eftermiddag med hamrende tømmermænd og hukommelsestab..
#2 elwood 15 år siden
Big Wupetiwup Mr. Abrams with his uhh shiny lensflares, you want lensflares, I give you lensflares uhhh uhhhhh...uhh uh
Billede 2
Har ikke noget sjovt og sige hertil men Rrrrrrrr Amy!
Billede 3
Det ikke størrelsen det kommer an på siger Napoleon, men hvad man formår og gøre med det man har, så kan det tolkes som man vil 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Outbound Sith 15 år siden
Fox Mulder
#4 MOVIE1000 15 år siden
så du den med original eller dansk tale Benway
men ellers havde jeg håbet på lidt mere end 2 stjerner men jeg venter til den kommer på dvd den første var vild go så jeg håber kkke at denne her vil skuffe for meget
#5 Benway 15 år siden
#6 Ericmase 15 år siden
#7 Maysus 15 år siden
#8 Ericmase 15 år siden
#9 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem