Handlingen springer vilkårligt og uoverskueligt fra museum til museum, og figurer introduceres for blot at blive glemt igen øjeblikkeligt. Actionscener, flysekvenser og slapstick rodes sammen i en ujævn og hjerteløs klump, mens man stille og roligt mister enhver interesse i begivenhederne. Det er som om, at filmmagerne har villet blande alle genrer, de kunne komme i tanke om, ind i filmen, som i stedet bliver en underlig bizar størrelse, hverken fugl eller fisk.

Efterhånden som filmen drukner i dansende Einstein-dukker og en hyggesnakkende Abraham Lincoln-statue, synker man mere og mere ned i sædet, mens man blot ønsker, at filmen dog snart bliver færdig. Historien handler ganske vist om museer, men der er i hvert fald ingen grund til at bevare denne her sølle omgang til eftertiden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Isse 14 år siden

Forventet score :)

Skal dog alligevel ses en søndag eftermiddag med hamrende tømmermænd og hukommelsestab..
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

Billede 1
Big Wupetiwup Mr. Abrams with his uhh shiny lensflares, you want lensflares, I give you lensflares uhhh uhhhhh...uhh uh


Billede 2
Har ikke noget sjovt og sige hertil men Rrrrrrrr Amy!

Billede 3
Det ikke størrelsen det kommer an på siger Napoleon, men hvad man formår og gøre med det man har, så kan det tolkes som man vil 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Outbound Sith 14 år siden

Der er kun én grund til, at jeg ville overveje at se denne film. Hun er på billede 2!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#4 MOVIE1000 14 år siden

OMG der er en dansk tale version
så du den med original eller dansk tale Benway

men ellers havde jeg håbet på lidt mere end 2 stjerner men jeg venter til den kommer på dvd den første var vild go så jeg håber kkke at denne her vil skuffe for meget
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 Benway 14 år siden

#4 Jeg så den heldigvis med engelsk tale.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 Ericmase 14 år siden

Jeg valgte at se den i Engelsk tale pga. jeg aldrig har hørt Dansk tale i etteren. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#7 Maysus 14 år siden

Gravatar

#8 Ericmase 14 år siden

#7 WTF?! Er det sket rigtigt? Hvis det er, så må det have været irreterende for instruktøren! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 Spanner 14 år siden

Det er en joke...
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: