“Nat på museet” sprudler med vidunderligt barnlige indfald, når den blander gedigen humor, en til tider afsindig dialog og et vellykket visuelt vanvid hvor dinosaurer, miniaturefigurer og mannequiner kæmper for dominans i museets marmorbeklædte gange. Desværre tynges filmen af det hollywoodske behov for ganske uopfindsomt at moralisere i stedet for at stå ved sin eksistensberettigelse som en komplet afsindig komedie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Aras 17 år siden

Jeg fik mig et godt grin i biografen :-) "Dum-Dum, where is my gum-gum", var en af de fedeste scener!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#12 Norton 17 år siden

Ja man grinte da af filmen i nogle scener, men i mellem hva den sku lidt tom. Hader bare sådanne film her.
Gravatar

#13 filmz-Liou 16 år siden

Ganske sød og faktisk også en bite smule morsom men meget middelmådig... ikke et gensyn værd. 3 ud af 6
Gravatar

#14 lagoni 15 år siden

En overraskende god komedie, der dog tydeligt stiler mod lidt yngre publikum, men kan nydes af mange. Jeg afskyr ellers normalt Stiler som skuespiller, men ud over et par enkelte replikker, gør han det ret godt og overskygger ikke unødigt resten af skuespillerne. Flotte effekter og sjov historie, der dog ikke ville ha' lidt af en mindre dosis Owen Wilson. Som børne/eventyrfilm er den rigtig underholdende og må da få et par børn til at læse historie.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: