“National Treasure” er en meget lang og traditionel Jerry Bruckheimer-produktion, som forholdsvis hurtigt ryger i glemmebogen. Men igennem hovedparten af filmens to timer fornøjes man af skuespillernes entusiasme, plottets sædvanligvis overraskende twists, den godhjertede humor og de veliscenesatte actionsekvenser. Eventyrfilmen ser glimrende ud i HD, og skivens Dolby TrueHD 5.1-lydspor er eminent. Kvantiteten og kvaliteten af ekstramaterialet er høj, så udgivelsen er i allerhøjeste grad værd at investere i, hvis man er tilhænger af genren eller filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 elwood 15 år siden

Genoptager lige en lille ting jeg savner fra de gamle filmz anmeldelser 8-)

Billede 1: Bvadr! de forbanede Due'er er sku da også over det hele"

Billede 2: Tager du pis på mig, vil du virkelig ha jeg skal signere denne flaske med vand?

Billede 3: Jerry Bruckheimer gemmer sku da også de særeste ting i sin fryser

Billede 4: Prøv lige og hop og ned

Billede 5: Du kommer ikke op igen før vi får lønforhøjelse!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 The Insider 15 år siden

hehe, nice :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 tiany 15 år siden

#1 Genialt - ja vi savner faktisk lidt de gode billedekommentarer
Valar morghulis
Gravatar

#4 elwood 15 år siden

#2 tak tak.

Morede mig virkelig dengang de var på filmz.

Tog det for lang tid, eller hva var grunden til de forsvandt fra filmz af egentlig ?

Eller blev det for useriøst 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 The Insider 15 år siden

Det er op til den enkelte anmelder, om man vil bruge tid på det eller ej. Jeg er personligt nok for plat til at finde på mindeværdige captions, ellers havde jeg glædeligt gjort et forsøg :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 chandler75 15 år siden

De blev droppet af flere årsager, bl.a. fordi der var mange brugere, der mente det var plat og useriøst (jeg var selv glad for dem) og fordi flere af dem, der lavede de bedste (azathoth), holdt op med at anmelde.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 filmz-Bruce 15 år siden

Der mangler et minus tegn foran 4 tallet!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 dolphinfriendly 15 år siden

#7 Hørt - hvordan er det muligt at give det maktværk andet!

Gravatar

#9 moulder666 15 år siden

Jeg måtte give den 3/6 - synes at der er nogle enkelte ting, der bare ikke fungerer! Stemningen synes jeg generelt ikke er så fed, og de gåder Cage bryder sin hjerne med, synes jeg virkelig ikke er gennemførte!

Men jeg må give Insider ret i, at det er gevaldigt rart, at fortællingen er mere nede på jorden - ikke som i Indianer Jonas.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 filmz-jonasgr 15 år siden

Meget kan man sige om mig, men jeg har altså aldrig været en Indianer :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: