“National Treasure: Book of Secrets” er en forbavsende inhabil actionfilm. Alt, der var godt ved den første “National Treasure”-film, savnes i denne gudsjammerlige fadæse. Filmen ser fortrinligt ud på Blu-ray, men lydsporet skuffer. Til gengæld er størstedelen af ekstramaterialet fremragende og langt bedre end filmen, så hvis man nød “National Treasure. Book of Secrets” i biffen, er der altså god grund til at investere i Blu-ray-udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-gentlemanfinn 15 år siden

#8 forklar mig lige hvordan det renser hans tip oldefar at han finder den skat? Der var heller ingen scene hvor papiret blev dømt falsk.

Gravatar

#12 filmz-Bruce 15 år siden

1'eren stank af pis, så jeg er glad for at jeg sprang det her lort over!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 Bohemian 15 år siden

En ret plat film..har allerede glemt den..men den må have underholdt mig lidt siden jeg på imdb har givet den 5/10
Free in serenity.
Gravatar

#14 filmz-niemann^^ 15 år siden

jeg syntes den var fin.. men det kan godt være jeg så bare er underlig..
Gravatar

#15 MOVIE1000 15 år siden

#11 i en sctene til slut siger Wilkinson at han er ked af at han har svinet Gatesès tipoldefar til og resten kan man jo selv regne ud

ellers har jeg opfattet det forkert
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 filmz-BrotherJack 15 år siden

#1
Tror slet ikke The Insider syntes om den første National Treasuere-film. Han så bare sit snit til at svine den nye Indina Jones-film, da han ikke fik mulighed for at anmelde den herinde!
Gravatar

#17 Spanner 15 år siden

Ed Harris' skurkerolle giver ingen mening. Han er aldrig nogen egentlig trussel og til sidst udvandes hans karakter fuldstændig

Desuden giver bl.a. jagten gennem London heller ingen mening overhovedet.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 database 15 år siden

Synes hele filmen generelt er latterlig, men stadig ret god underholdning, så 1 stjerne er at overdrive lidt synes jeg. Ville selv give den 2 1/2 - 3 stjerner for den er meget god til at få tiden til at gå med (-:
Gravatar

#19 nygaardpetersen 15 år siden

En ekstrem hård dom ifølge mig... Den er muligvis ikke en fantastisk eventyr-film men den fortjener dog alligevel 3 stjerner.
Gravatar

#20 filmz-Erlingur666 15 år siden

Syndes filmen var udmærket. Så fire stjerner.

Skriv ny kommentar: