“National Treasure: Book of Secrets” er en forbavsende inhabil actionfilm. Alt, der var godt ved den første “National Treasure”-film, savnes i denne gudsjammerlige fadæse. Filmen ser fortrinligt ud på Blu-ray, men lydsporet skuffer. Til gengæld er størstedelen af ekstramaterialet fremragende og langt bedre end filmen, så hvis man nød “National Treasure. Book of Secrets” i biffen, er der altså god grund til at investere i Blu-ray-udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Patriarch 15 år siden

Vildt at du synes 2'eren er SÅ meget dårligere end etteren. Jeg ville tror at hvis man kunne lide den ene ville man også kunne lide den anden - eller måske synes den er 'ok' men etteren er bedre. Men I stand corected :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 The Insider 15 år siden

Jeg var mindst lige så overrasket som dig, Patriarch :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 MOVIE1000 15 år siden

synes at 2eren har klaret det rigtig godt synes at den er ligså god som 1eren måske bedre alle er tilbage det er vel bARE DET VIGTIGESTE er slet ikke enig med andmelderen at gi den hva var det 2 eller 3 stjerner synes at den mindst skal have 5 så jeg gav den 6 det er den bedste 2 er jeg har set indtil videre
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 moulder666 15 år siden

#3 Så kan jeg kun anbefale Godfather 2 eller Aliens! :P

Jeg var heller ikke vildt imponeret over National Treasure 2...men jeg ville måske snige mig op på et 2-tal! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#5 gladiator 15 år siden

Ok, synes det er totalt overdrevet at give den 1 stjerne filmen her... For fuldstændig "ikke" underholdt kan man ikke være under denne film...

1'eren er klart bedst, men 2'eren er da glimrende, til 3-4 stjerner... 1 stjerne burde være for det værste lort overhovedet, og det mener jeg slet slet ikke man er vidne til med denne film...

Nogen folk prøver at sætte sig igennem, ved at skrotte ting, enten for at være anderledes og skille sig ud, eller for at sætte deres mening endnu mere i spotlystet... Thomas Treo - anmelder på EB er et glimrende eksempel...
Gravatar

#6 Spanner 15 år siden

Jeg var bestemt heller ikke underholdt af nogen af National Treasure filmene, men jeg ville måske mene at 1 stjerne er lige i underkanten. Jeg har trods alt set værre film - også Hollywood produktioner.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 filmz-gentlemanfinn 15 år siden

den film var jo direkte pinligt, historien i filmen hang jo på ingen måde sammen, vi får f.eks. gik plottet jo ud på at Ben skulle rense sin families navn, hvilket han åbenbart glemmer og den del bliver så aldrig afsluttet.

Gravatar

#8 MOVIE1000 15 år siden

jeg beklager denne spoiler men jeg kan ikke finde ud af at gemme tekster så please en eller anden skriv lige hvordan man gør

#7 ikke enig han skulle finde skatten for at rense sin tip oldefar og hvorfor fordi de fandt det stykke papir hvor hans tip oldefars navn stod men det viste sig at papiret var falsk
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

Da de forklarede det med Mount Rushmore, ku jeg ikke holde den længere, der brød jeg ud i stort grin i biografen.

Det var da nok det mest platte jeg nogensinde har hørt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 mimic 15 år siden

Var nu selv lige underholdt af begge treasure film.

Skriv ny kommentar: