“Next” er Hollywood-underholdning af værste skuffe. Et håbløst plot, flade karakterer og gumpetunge dialoger gør det ud for et forsøg ud i sci-fi-genren, der har repræsenteret beslægtede film adskillige klasser højere, end hvad der her viser sig at være tilfældet. Filmen er fra start til slut et forudsigeligt opkog af genrens foreskrifter, og det havde unægteligt været befriende at besidde de samme forudseende evner som Nicolas Cages hovedkarakter, så det havde været muligt at styre udenom.
#11 filmz-DocDoom 17 år siden
#12 filmz-smedt-meister 17 år siden
#13 mimic 17 år siden
#14 casper 17 år siden
Ghost Rider kunne jeg også godt lide, ellers synes jeg der er gået for meget drama i det, kunne tænkte mig han lavede noget i stil med Rock,Con air og Face off, altså lette action film.
Men er jeg den eneste det synes han ser ud til at kede sig i de sidste han er kommet med
#15 Riqon 17 år siden
#16 Lady-Knight 17 år siden
#17 Petrescu 17 år siden
Man skal lige greje slutningen, men min fortolkning er:
At kærlighedshistorien mellem de to er utroværdig og klodset, er en anden sag
Men alt i alt, så vil jeg nok give anmelderen ret i karakteren 2/6
#18 filmz-Streetking 17 år siden
var lige ved at gå forbi denne film fordi du rakkede den så meget ned som du gør i denne anmeldse... jeg syntes faktisk at det var en meget go film, syntes i anmelder skulle stikke piben ind og ikke være så kritiske og komme ned fra den høje hest! I er IKKE bogard!!!!
#19 wiseguy 17 år siden
#20 filmz-Whitetrash 17 år siden
"Jeg syntes, AT du som anmelder er en opblæst nar!
"JEG var lige ved at gå forbi denne film, fordi du rakkede den så meget ned, som du gør i denne anmeldse... Jeg syNes faktisk, at det var en meget goD film. JEG syNes, AT i anmelderE skulle stikke piben ind og ikke være så kritiske, og AT I SKULLE komme ned fra den høje hest! I er IKKE ANSAT PÅ BogarT!!!!