Plottet står uskarpt i de fede 70’er tåger, men det gør ingenting, for humoren skærer skarpt igennem de rodede mysterium, som de to knapt så skarpe privatdetektiver hutler sig til bunds i. Uden helt at forstå hvordan. Der er ikke meget Sherlock over “The Nice Guys”. De er snarere et par “Nice Dudes” i bedste Lebowski-stil.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Driver 7 år siden

Fedt! Det er denne film, jeg har set mest frem til i 2016!
Så kan superhelte-filmene altså godt gå hjem og vug, når Shane Black leverer ægte Shane Black film, som kun han kan. Jeg glæder mig og jeg glæder mig til at se om Gosling og Crowe har potentiale til at blive de nye Gibson og Glover!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#2 moulder666 7 år siden

Hvis vi bare NÆRMER os, at den er lige så fed som anmeldelsen siger, vil jeg være glad. Var vild med Kiss Kiss Bang Bang og hvis vi taler (tilnærmelsesvis) samme humor som Lebowski og så med så fede skuespillere, så....wow...bare wow!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: