Det kommer mest af alt til at gå ud over Bryce Dallas Howards skurkerolle, der nærmest ligner en slags tarvelig parodi på en rigtigt person. Selvfølgelig kommer vore hovedpersoner til at sejre over hende, men triumferne er så mange og letkøbte, at man til sidst har følelsen af at være vidne til en halvsløj “Far til fire”-film. Der mangler blot en scene, hvor hun falder i en mudderpøl.

Når alle disse lette svar på vanskelige spørgsmål alligevel er til at udholde, så skyldes det først og fremmest en velspillende og yderst professionel rollebesætning, der får det maksimale ud af deres firkantede rolle, og som trods alt gør, at denne feel good-film glider ned. Men ellers er det nu engang meget vanskeligt at se “Niceville” som meget andet end et lallegladt lyserødt plaster på et fortsat blødende sår.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kruse 12 år siden

Der er en fejl i URL'en på forsiden, hvor der mangler et /film i linket.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 samcro 12 år siden

Urg det var da en utrolig irriterende titel!
Idjit
Gravatar

#3 MMB 12 år siden

Mark my words, denne film kommer vi til at se mere til ved næste års Oscar-uddeling.
Gravatar

#4 The Insider 12 år siden

Jeg savner flere i'er i titlen!
War. War never changes.
Gravatar

#5 elwood 12 år siden

Hvad helvede laver du her!, jeg troede du var i Skyrim!!!!!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 The Insider 12 år siden

#5, argh, jeg havde ikke forventet, da jeg fik kæreste på, at der skulle indføres kvoter - desværre er denne dags kvote udfyldt, så jeg må vente med at fortsætte til i morgen :'-( It's a hard knock life!
War. War never changes.
Gravatar

#7 elwood 12 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: