Men når alt kommer til alt, så kan lækre billeder og numerologisk hokus-pokus ikke ændre på, at der er lige lovlig meget ” Djævelen i hjertet”-light over “The Number 23”, der desværre også vækker minder om den forudsigelige fadæse “Secret Window”. Schumacher har altså endnu engang levet op til den lidet flatterende titel: middelmådighedens mester.
#11 chandler75 17 år siden
#12 NightHawk 17 år siden
What! Du mener helt seriøst, at Batman Forever er en bedre film end sine to forgængere ???
Der var da så meget negativt ved den film, at den umuligt kan være bedre, IMO. Brystvorter på Batman og Robins dragter. Batmobilen der ligende noget fra BR, Elliot Goldenthals rædselsfulde score, der lød som et symfoni-orkester der blev sprængt i luften. To skurke der overspiller så fælt, at man banker hovedet ned i bordet i ren frustration. Et overordnet plot så latterligt, at det er uden sammenligning og endelig en klippestil vdr. kampscenerne som var både rodet og ufokuserert.
Det bedste der kan siges om den film, var Val Kilmers præstation, men set i forhold til Michael Keatons rå udstråling er han klasser under ham, IMO.
Batman & Robin vil jeg ikke engang putte i ufrivilligt morsomt kategorien. Den er slet og ret bare mega dårlig på alle fronter. Et fejl castet og overproduceret omgang junk fyldt med tåbelige oneliners. Den besidder efter min mening så absolut intet af den charme, der gør 66' versionen til et hygggeligt bekendskab.
Hver sin smag, men jeg hader altså bare Schumachers to Batman film. :)
#13 Michael Andersen 17 år siden
#14 chandler75 17 år siden
Og var det ikke først i "Batman & Robin" at the bat-nips blev introduceret? :)
#15 filmz-Kadann 17 år siden
Er du sikker på at de kun er under påvirkning af øl? Jeg vil da mene at det kræver noget hårdere midler, at se det sjove i "Batman & Robin". ;)
#16 wiseguy 17 år siden
#17 filmz-charliesheen 17 år siden
#18 Patriarch 17 år siden
Er sku' glad for at se dig her... Jeg troede et øjeblik filmz udsprang af en eller anden mærelig kult der dyrkede Batman & Robin...
phweew
#19 filmz-vassago 17 år siden
#20 NOWhere 17 år siden
Altså, Jim Carrey får en bog af sin kone, som han selv er med i, eller?