Mændene i Nynnes liv spilles af Lars Kaalund, Claes Bang, Jimmy Jørgensen og Ole Lemmeke. De er alle perfekte statister i singlekvindens liv, og skaber sammen med Mille Dinesen og veninderne, der spilles af Stine Stengade og Mette Agnete Horn, det perfekte sammenspil, der får fortællingen til at gå op i en højere enhed. “Nynne” er en vidunderlig film, der balancerer mellem det melankolske og det skingrende skøre. Den kan bestemt anbefales alle kvinder i den giftemodne alder, og mændene er der også plads til – hvis de altså tør.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Yossarian 19 år siden

alle piger synes den er fed.. alle drenge synes den er god...
Gravatar

#52 filmz-Bruce 19 år siden

godt man er en mand!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#53 Yoda 19 år siden

Touche ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#54 jessup 19 år siden

Nu ser jeg ikke så mange film men jeg synes at Nynne minder meget om Bridget Jones.... - er jeg den enste der har set det?Faktisk synes jeg at flere af scenere synes direkte inspireret Bridget...
This is just until June
Gravatar

#55 tiny 18 år siden

# 51 - Jeg er helt uenig.

Jeg er et hunkønsvæsen og jeg synes, det var en ringe film. Eneste plus var Lars Kaalund! Jeg har endda læst bogen, som heller ikke er særlig morsom. Hvis man gerne vil beskæftige sig med "den type kvinde" vil jeg anbefale at læse Bridget Jones bøgerne. De er hysterisk morsomme...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

#56 18 år siden

54: Det er du nok ikke den eneste der synes. Det er jo nok netop for at lægge afstand til "Bridget Jones Dagbog", at man har valgt ikke at kalde filmen "Nynnes Dagbog" ligesom bogen, men blot "Nynne". Ellers ville mange tro, at det var en ren konceptkopi.
Gravatar

#57 jessup 18 år siden

Nu er det langt tid siden jeg har skrevet #54 men det lyder som en ironisk bemærkning uden :) - men tak for forklaringen.
This is just until June

#58 18 år siden

57: Hæ, jeg havde slet ikke set datoen på dit indlæg. Jeg så bare, at der blev skrevet i tråden og så gjorde jeg også :-) Anmeldelses-trådede "dør" jo som bekendt ikke :-)

Skriv ny kommentar: