En af årets mest coole film er kommet på DVD, og det er sandelig en DVD der er den værdig, med en super billedside der kun fremhæver filmen og med et lydspor der gør sit arbejde… de to kommentarspor giver os al den bag-om-kameraet information vi kunne tænke os.

Alt i alt en udgivelse der er værd at have stående på hylden… men oh ve oh klage, hvornår går Warner væk fra det irriterende papcover!?!?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 chandler75 21 år siden

Det kan godt være at det psykologiske spil mellem Andy Garcia og George Clooney slår gnister, og at Julia Roberts og Brad Pitt render rundt og spiller lækre, men det er sq da Elliott Gould der kører showet - som altid!
Ja, han er blevet stor i fysisk volumen, men han har altid været det når det kom til skuespillertalent.
Og det lige siden Robert Altman filmene M*A*S*H og "The Long Goodbye" (Gould er og bliver den ultimative film version af Raymond Chandler's detektiv Philip Marlowe - uanset hvad andre siger!).
Selv i serien "Friends", som Monicas far, viste han sit talent for subtilt underspil. Så kan Pitt og co. godt rende tilbage til skuespillerskolen...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

Hehe... jeg vil ikke sige dig imod, men som jeg skriver i anmeldelsen så er der så mange gode skuespilspræstationer... jeg kunne bare godt lide kemien mellem Clooney og Garcia, ikke for at tage noget væk fra Gould's geniale præstation ;)

...og den med "stor" var en joke ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 MikkelHJ 21 år siden

Hvis man synes, man har set filmens plot før, kunne det være fordi det er en genindspilning. Den oprindelige Ocean's Eleven er fra 1960 og har The Rat Pack i hovedrollerne, men alt det ved I selvfølgelig allerede. :-)
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#4 Kram 21 år siden

Oceans 11 er virkelig en KANON film, absolut en som man _SKAL_ have på DVD :)

Filmen er så 'cool' at man tror det er løgn, og de spiller alle sammen så godt i filmen, især Andy Garcia, det er for smooth!

Intet andet, end KØB DEN !!!! KØB DEN NU!!!!!!!!!!

:)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#5 filmz-Liou 16 år siden

Underholdene og medrivende... fantastisk at se alle de store stjerner sammen. vellykket film men heler ikke mere. 4 ud af 6

Skriv ny kommentar: