“Ocean’s Thirteen” ligner unægtelig regulært venstrehåndsarbejde, men trods en yderst skrabet dramaturgi, der i grove vendinger minder om sine forgængere, har filmen sine øjeblikke. Ikke mindst er skuespillet fra flere kanter veloplagt, ligesom de mange interne referencer og vittigheder kan underholde. På sigt er dette dog ikke nok til at forsvare en film med udtalte mangler, hvor de tekniske faciliteter heller aldrig er helt oppe at ringe.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Is 16 år siden

Uenig med anmeldelsen...
I mine øjne var Oceans 13 den bedste af alle tre..
5/6
Gravatar

#2 Winniepooh 16 år siden

Jeg vil ikke sige den var bedre end nr. 1, men næsten på højde med den. Jeg giver også et 5 tal.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#3 myshkin 16 år siden

Enig.

Kan ikke blive til meget mere end 3/6. Jeg kedede mig.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#4 nygaardpetersen 16 år siden

Ved godt det er to forskellige anmeldere der har anmeldt den på dvd og i biograffen, men synes alligevel det er ret komisk at filmen får 5/6 i biograffen og 3/6 på dvd.
Jeg ligger midt i mellem og vil give den 4/6. Den er uden tvivl meget bedre end Oceans 12 men når ikke helt op på samme niveau som oceans 11
Gravatar

#5 filmz-sanjo 16 år siden

Du besvarer det jo sådan set selv. Det er jo to forskellige anmelder, derfor to forskellige synspunkter.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#6 nygaardpetersen 16 år siden

#5
Det var nu heller ikke et spørgsmål men en konstatering!

Skriv ny kommentar: