Filmen bliver til slut en smule forjaget, og historien tager lidt for mange drejninger for dens eget bedste. Humoren og det glimrende skuespil holder dog hele vejen igennem. “Ocean’s Twelve” er mageløs underholdning den første times tid, men holder ikke niveauet helt i “anden halvleg”. Superholdet er dog super underholdende at se i aktion og trods lidt slinger i valsen, er “Ocean’s Twelve” en gedigen omgang hvem-snyder-hvem kombineret med klassiske kupscener.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 jessup 19 år siden

ikke Troel - men Widerberg
This is just until June
Gravatar

#12 Hasselguff 19 år siden

3/6 - jævnt kedelig med lidt avantgarde lir hist of her, der dog ikke er andet end flash.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#13 filmz-Angel Eyes 19 år siden

4/6 - virkelig underholdende og morsom; fantastisk dialog, der faktisk er bedre end i 1'eren. Den visuelle stil med kamerabevægelser og klip bringer tankerne hen på europæisk 70'er-stil, og det er dejligt at se at Soderbergh stilistisk er tilbage i samme boldgade som "Traffic" og "The Limey". Plottet har dog det problem at det mere bliver en twist-historie end en egentlig heist-movie, hvilket er lidt en skam. Og så kammer den måske lige lovlig meget over i meta-referencer til sidst... Men ellers en superunderholdende film, der langt hen af vejen er en værdig opfølger til den første film!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#14 jessup 19 år siden

Jeg synes den er underholdende og giver den 3/6 og hr. guff giver den 3/6 og synes den er ligegyldig. Det sætter hr. guffs anmeldelser i relief - vil han give 4/6 til noget der er tåleligt og 5/6 til noget der er jævnt godt og 6/6 til en film der kun lige er "god"?
This is just until June
Gravatar

#15 zamm- 19 år siden

Jeg syntes den er meget morsom og humoren er da helt i top som der bliver sagt i anmeldelsen. Men den er overhovedet ikke som "Ocean's Eleven" som jeg havde troet!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#16 filmz-sptoft 19 år siden

Den er fesen, den holder ikke en meter. "Vi skal ind i et hus men det er ikke højt nok så vi løfter det lige". øøøhhhhbøøøøøh og så skal julia roberts forsøge at give sig ud for sig selv... NÆJ! stop det så, er det en fra 4. klasse der har lavet filmen.
Gravatar

#17 filmz-Liou 16 år siden

På ingen måde på højde med 1eren... det hele føles som om man har set det før. 3 ud af 6

Skriv ny kommentar: