Filmen bliver til slut en smule forjaget, og historien tager lidt for mange drejninger for dens eget bedste. Humoren og det glimrende skuespil holder dog hele vejen igennem. “Ocean’s Twelve” er mageløs underholdning den første times tid, men holder ikke niveauet helt i “anden halvleg”. Superholdet er dog super underholdende at se i aktion og trods lidt slinger i valsen, er “Ocean’s Twelve” en gedigen omgang hvem-snyder-hvem kombineret med klassiske kupscener.
#1 ks 19 år siden
Ocean's 12 er en fremragende underholdnings film med fantastisk skuespil og god humor, specielt Brad Pitt rammer lige i øjet her, hans karisma er simpelthen utrolig.
Som anmeldelsen også siger, så er filmen en smule forjaget og der savner jeg lidt af den tilbagelænnede fortællingstil fra den første film, for mig manglede der simpelthen lidt fokus i 12'eren, et fokus som jeg syntes 11'eren havde da de der udelukkende fokuserede på et kup, her er der tale om mange små sidekup og sidehistorier.
#2 putandtake 19 år siden
#3 filmz-ill 19 år siden
#4 filmz-cawersk 19 år siden
Glæder mig til jeg skal se den i morgen!
#5 filmz-christ 19 år siden
#4 Handlingen strækkes op, men anmelderen refererer på sin egen måde ved at bruge sportsudtryk, for at understrege kampen mellem de forskellige parter og det synes jeg fungerer fint.
#6 filmz-Zikor4 19 år siden
#7 Morbid 19 år siden
Oceans Twelve er ikke nogen god film, men det skinder tydeligt igennem hvor talentfuld Soderbergh er som instruktør. Jeg tvivler dog på jeg nogensinde for at se, hvor god en film han rent faktisk kan lave.
Er ret enig med anmeldelsen. 3/6
#8 filmz-rupert giles 19 år siden
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#9 filmz-The-Real-1 19 år siden
Desuden en lækker Catherine Zeta Jones der klart fremstå som KVINDEN i denne film, med virkelig godt skuespil!
Syntes måske det er utroligt at Andy Garcia har en så lille rolle (Bi-rolle kan man vel ikke engang kalde den.) Men ellers fedt at hele crewet er tilbage, og de får virkelig stablet en solid præstation på benene.
Skal desuden have stor kredit for klipning og kameraføring:
Skal absolut ses!
... men se "Ocean's Eleven" først.
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#10 jessup 19 år siden
3/6