“The Omen” er en medrivende og velspillet gyser, der er en nydelse at se på og lytte til. Filmen er til tider ujævn og ineffektiv, men alt i alt er der tale om endnu en fin, nyproduceret amerikansk gyser, hvilket efterhånden snarere er reglen end undtagelsen. Transferet skuffer lidt, men discen har et af årets bedste lydspor og noget oplysende og underholdende ekstramateriale. Anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg er også stor tilhænger af den originale... rigtig fin film med en tyk stemning. Måske ikke direkte uhyggelig, men spændingen er temmeligt vedvarende på trods for et til tider stillestående plot. Den nye her er ofte tæt på at være et tro kopi, dog uden stemningen fordi man ikke går distancen på samme måde. Vi lever i en anden tid, og den tør tydeligvis ikke at være ligeså amoralsk. Der er da scener der fungerer, men jeg anser den som den værste Omen-film alligevel... og dette er inklusiv den fjollede 4'er. Ville umiddelbart give den 2/6, hovedsageligt fordi den er formålsløs og mangler stemning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 Bobby Singer 13 år siden

Geekalot (10) skrev:
den originale var fed og SCARY hehe men var helder ikke så gamel da jeg så den, men somjeg husker den syntes jeg remaket af den er lykkedes helt oki, ikke lige så go men tæt på, en af de bedre remakes.
#9 lyden var også noget er det spookiest i den originale :)


Jeg har som sagt ikke set den originale.
Idjit
Gravatar

#13 Geekalot 13 år siden

nej vilde også det var det samme i originalen :) ikke hentyde til du havde set den :) hehe

Skriv ny kommentar: