“Paranormal Activity” formår egenhændigt at blæse nye vinde ind over en træt og træg gysergenre, og den gør det så forbandet godt, at når hårene i nakken først har rejst sig, så lægger de sig ikke ned foreløbigt. Så gør som Spielberg: Se filmen, lad dig skræmme halvt til døde, og spred ordet om, at årets gyserfilm er landet. Og læg dig så trygt til at sove med lyset slukket. I dare you!
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-ab 14 år siden
haha Descent er satme også skræmmende da, som gav genren frisk pust i sin tid. Har næsten lige anskaffet den på br, og den er pengene værd både i lyd og billede.
Min kæreste ku ihvertfald ikke sove efter Paranormal Aktivity, og hun ville ellers se den færdig, og mig som filmnørden måtte trække mig ud, men det skulle hun vist også ha gjort :-)
#52 Highland Park 14 år siden
#53 filmz-Bruce 14 år siden
#54 JannikAnd 14 år siden
Du kan være helt rolig, "Paranormal Activity" lukker forhåbentlig biksen over disse parafili-film. Det mest skræmmende ved den, er at den beviser, at word-of-mouth-metoden har nået sidste holdbarhedsdato og er lige til at lukke op og skide i!
#55 filmz-Bruce 14 år siden
Hmmm, så ved jeg ikke, om interessen er der mere. Gad vide om man kan få vennen til at købe den! Jeg springer over. Mad Men kalder!!!
#56 Highland Park 14 år siden
I stakler! Så må I godt nok være tørstige.
Det vrimler heller ikke ligefrem med kvinder på de kanter:
Gobi-ørkenen
Jeg anbefaler også, at du springer over "Paranormal Activity" og i stedet søger andre græsgange.
#57 filmz-Bruce 14 år siden
#58 Highland Park 14 år siden
Fantastisk - intet mindre. :)
#59 filmz-Bruce 14 år siden
#60 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden
Bogstaveligt talt? Så villi jeg nok lige give min læge et kald om en alvorlig samtale om din mave/tarm-funktion. Det er ikke så lækkert at sidde foran skærmen/lærredet og så ufrivilligt kaste en klovn i buksen.