“Paranormal Activity” formår egenhændigt at blæse nye vinde ind over en træt og træg gysergenre, og den gør det så forbandet godt, at når hårene i nakken først har rejst sig, så lægger de sig ikke ned foreløbigt. Så gør som Spielberg: Se filmen, lad dig skræmme halvt til døde, og spred ordet om, at årets gyserfilm er landet. Og læg dig så trygt til at sove med lyset slukket. I dare you!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Twister 14 år siden

Fedt! det lyder rigtig godt. Præcis hvad jeg forventer mig af filmen. Skal så meget ind og se den. For mig er dette December-premiere jeg har ventet på! (avatar lige bagefter).
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2 filmz-Filmnørden 14 år siden

Der er naturligvis nogle negative elementer, hvoraf det største er, at Micah (skuespilleren) godt kan være lidt for irriterende ind i mellem, men det er til at leve med i jagten på gys, der får dig til at skide gas-blå grise. Så leder du efter et adrenalin-kick, kan jeg med god samvittighed sende dig i biffen og ønske dig god "fornøjelse"!

Filmnørdens karakter: (5/6)
Jeg var bange og der skal ellers lidt til

Læs hele anmeldelsen på www.filmnoerden.com
Gravatar

#3 lasse78 14 år siden

Så den til forpremieren, og syntes at den var rigtig god. Men sjovt nok ikke en film som jeg blev skræmt eller efterfølgende påvirket af. Faktisk blev jeg meget mere revet med at REC, som jo ligger i sammen "dokumentariske" stil som denne. Netop det dokumentariske twist i Paranormal syntes jeg ikke var top notch. Der blev taget visse valg med filmen, som jeg ikke blev helt fanget af.

MEN!!! Jeg er SIKKER på at mange af jer nok skal skide grønne grise over denne film ;) So no worries ;D

Min "usynlig forfølger" film nr uno er stadig THE ENTITY ;)

4/6
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#4 misuma 14 år siden

Jeg hypede mig selv til en fæl skuffelse desværre.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5 Mhmaha 14 år siden

Det er den mindst uhyggelige film jeg nogensinde har set!
Gravatar

#6 The Watcher 14 år siden

Det er det mest kedelige lort jeg nogensinde har været vidne til, jeg slukkede lyset og havde døren åben efter jeg havde set den, og under den var jeg ved at falde i søvn, jeg ved ikke hvad der er uhyggeligt i en smækkende dør og et par hurtige fodtrin. Men det skræmmer ihvertfald ikke mig.
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#7 Kochie 14 år siden

Jeg forstår heller ikke hype, publikumshvin eller karakter, når det kommer til denne film. Jeg forsøgte at være åbensindet, og jeg sad klar til at blive skræmt fra vid og sans. Det skete bare aldrig. Den håndholdte stil generede mig, fordi billedet tit var sløret. Det kan godt være, at det symboliserer realisme, men det virkede stik modsat på mig. Det næste var "Det onde", hvad det så end er. Det rørte mig ikke. Jeg synes ikke, at det er originalt at åbne og lukke døre, tænde og slukke lys og hive dynen af folk, mens de sover. Det var ikke direkte plat, det var bare virkningsløst. At spøgelsesmanden der kom forbi et par gange i filmen, samtidig opførte sig som en coldreader, gjorde ikke mit humør bedre, og hans afskedssalut var ved at få mig til at grine.

Det gibbede i mig to gange under hele filmen, og resten af tiden kæmpede jeg for ikke at falde i søvn. Det eneste der trækker denne film op, er de to skuespillere, der leverer et overbevisende portræt af et parforhold, der står for skud. Men skuddene kommer fra noget ligegyldigt, som jeg slet ikke troede på. Jeg ligger på 2, maks 3 ud af 6 stjerner.
Gravatar

#8 keitel 14 år siden

Vandende deler sig virkelig ved denne film!!! jeg er enig med anmelderen, den er så pisse uhyggelig at det er helt vild, jeg så den alene i går og bor i et ældre hus med mange lyde, og jeg har stort set ikke sovet i nat, og med lyset tændt :)
Jeg tror simpelthen at nogle bliver skræmt af andre ting end andre, og jeg er ikke vild med mærkelige lyde.
Jeg synes det er den bedste gyser i dette årtusinde.
6/6
Gravatar

#9 ollethem 14 år siden

Den er NOIAAAAA!!
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich.
Gravatar

#10 Mhmaha 14 år siden

keitel (8) skrev:
Jeg synes det er den bedste gyser i dette årtusinde.


Du skal til at se nogle flere film tror jeg! :D /joke

Prøv at se "Jacob's Ladder"!

Skriv ny kommentar: