Hvis “Paycheck” havde været lidt mere ambitiøs og levet op til det lovende forlæg kunne den måske havde nærmet sig en film som “Minority Report”, men i stedet planter den John Woo solidt i en voksende dynge af gennemsnits-actionfilm, der endnu engang accentuerer at et stort budget ikke nødvendigvis gør en stor film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-steinr 20 år siden

jeg forstår ikke hvorfor at der er så mange som ikke kan li denne film? ok, den er ikke den film med det bedste plot osv, men igen jeg blev underholdt da jeg var inde og se den.

- Er det ikke det vi går i biografen for i sidste ende ?

flame me ! please :)
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation
Gravatar

#32 filmz-jackhammer2002 19 år siden

Jeg må nu også indrømme at jeg fandt filmen meget god... gode action sekvenser og et ret godt plot... perfekt nej, men en ganske god film
Hvis det ikke længere gør ondt, så betyder det at du er død...
Gravatar

#33 filmz-Phelodivia 17 år siden

5 stjerner fra mig, er faktisk rigtig glad for historien :)
Gravatar

#34 BN 16 år siden

2/6

Har lige haft lånt filmen af nogle slægtninge, da jeg kategorisk nægter at betale penge for at se en John Woo-film.

Der var enkelte gode ting i den. Men Ben Affleck er svag - meget svag - i hovedrollen. Og handlingen er alt for ordinær i forhold til de ellers så originale og fantasifulde film andre instruktører har fået ud af Philip K. Dick's bøger ... tænk blot på 'Blade Runner' og 'Minority Report'!

Kort om John Woo: Den mand duer ikke til at lave film!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#35 Patriarch 16 år siden

Jeg synes første halvdel er ganske underholdende... men så går der for meget John Woo superhero i det. Gad godt have set denne film instrueret af en mere jordbunden instruktør - lidt ala sådan som Spielberg håndterede Minority Report.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: