Hvis “Paycheck” havde været lidt mere ambitiøs og levet op til det lovende forlæg kunne den måske havde nærmet sig en film som “Minority Report”, men i stedet planter den John Woo solidt i en voksende dynge af gennemsnits-actionfilm, der endnu engang accentuerer at et stort budget ikke nødvendigvis gør en stor film.
#11 filmz-donprehn 20 år siden
#12 El vez 20 år siden
#13 filmz-Kadann 20 år siden
Philip K. Dick har skrevet novellen, som filmen er baseret på, ikke manuskriptet. Han døde i 1982..
#14 filmz-Daniel_Logan 20 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#15 Zelle 20 år siden
Jeg er lidt imod da anmeldelsen skriver at det sker tilfældigt og man så får det forklaret bagefter, men det er stadig ikke godt - Det syntes jeg ikke er sandt, jeg syntes at forklaringen er god, og plottet holder af den grund.
#16 filmz-psmadsen 20 år siden
Personligt havde jeg ikke noget imod FACE/OFF og MI2. Indrømmet, der var ikke meget historie og sådan i dem, men det er i mine øjne nogle af de bedste actionfilm nogensinde lavet, med nogle af de sejeste actionscener i nyere tid...
Lad hjernen blive liggende hjemme når i ser action. Det er ikke meningen man skal sidde og "bedømme" skuespillerne og scriptet, tænke synderligt meget over historien/motiverne for hvorfor skuespillerne gør som de gør, om det der sker er realistisk og sådan når man ser action, man skal bare blive underholdt... sådan har jeg det i hvert fald...
#17 filmz-donprehn 20 år siden
#18 filmz-vassago 20 år siden
#19 azathoth 20 år siden
#20 filmz-vassago 20 år siden