Hvis “Paycheck” havde været lidt mere ambitiøs og levet op til det lovende forlæg kunne den måske havde nærmet sig en film som “Minority Report”, men i stedet planter den John Woo solidt i en voksende dynge af gennemsnits-actionfilm, der endnu engang accentuerer at et stort budget ikke nødvendigvis gør en stor film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-donprehn 20 år siden

Er der nogen, der har set den igår og hvad synes i om den? Jeg overvejer at se den selv om, den har dårlige anmeldelser. Det er jo Phillip K. Dick der har skrevet manuskriptet, så helt dårlig kan den vel ikke være?
Gravatar

#12 El vez 20 år siden

#9 Haha so true.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 filmz-Kadann 20 år siden

#11 -

Philip K. Dick har skrevet novellen, som filmen er baseret på, ikke manuskriptet. Han døde i 1982..
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#14 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Synes sgu Ben Affleck var god nok i Daredevil. Kom nu, flame mig!
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#15 Zelle 20 år siden

Jeg vil lige gå imod alle og sige at jeg syntes at filmen var meget god ;D
Jeg er lidt imod da anmeldelsen skriver at det sker tilfældigt og man så får det forklaret bagefter, men det er stadig ikke godt - Det syntes jeg ikke er sandt, jeg syntes at forklaringen er god, og plottet holder af den grund.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#16 filmz-psmadsen 20 år siden

Har set filmen, og må nok sige at filmen er som man kan forvente det... Masser af action, og en historie der starter ud som interessant, men som senere nedprioriteres for masser af ligegyldig action. Filmen er dog meget underholdende som så meget andet Woo har lavet ;-) (3½/6)

Personligt havde jeg ikke noget imod FACE/OFF og MI2. Indrømmet, der var ikke meget historie og sådan i dem, men det er i mine øjne nogle af de bedste actionfilm nogensinde lavet, med nogle af de sejeste actionscener i nyere tid...

Lad hjernen blive liggende hjemme når i ser action. Det er ikke meningen man skal sidde og "bedømme" skuespillerne og scriptet, tænke synderligt meget over historien/motiverne for hvorfor skuespillerne gør som de gør, om det der sker er realistisk og sådan når man ser action, man skal bare blive underholdt... sådan har jeg det i hvert fald...
hehe
Gravatar

#17 filmz-donprehn 20 år siden

Vil også gå lidt imod den generelle holdning. Jeg synes det er en ganske udmærket film, med et fint plot. Største svaghed er Ben Affleck, han bliver aldrig den store skuespiller.
Gravatar

#18 filmz-vassago 20 år siden

#17: Bare ikke i den genre, manden har i hvert fald talent. Synes han er god "Changing Lanes".
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 azathoth 20 år siden

#18: Ja, men der spiller han jo også flødebolle ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#20 filmz-vassago 20 år siden

Men godt...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: