“Pompeji” tilfører absolut intet nyt til genren. Plottet er så uoriginalt, at det føles som plagiat. Men der er intet større at udsætte på filmen som helhed. Den fungerer. Det er en ganske underholdende film, der nok skal fordrive tiden, men som man sandsynligvis aldrig vil gense. Paul W.S. Anderson gør intet for at formindske afstanden til den anden Anderson med T. i stedet for W.S., men det er muligvis hans mest helstøbte film til dato. Så lader jeg det være op til mine læsere at vurdere, hvor stor en ros det er.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 10 år siden

Mortal Kombat - 6/10
Event Horizon - 7/10

Og så gik det galt for manden

Soldier - 1/10
Resident Evil - 4/10
Alien vs Predator - 1/10
Death Race - 3/10
Resident Evil: Afterlife - 3/10
The Three Musketeers - 4/10
Resident Evil: Retribution - 2/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 Slettet Bruger [4281523780] 10 år siden

Jeg kunne lide Mortal Kombat og Resident Evil i en periode, men ikke så meget længere, selvom jeg godt kan lide at se Michelle Rodriguez gøre sin ting.

Men Soldier, Death Race og Event Horizon underholder mig nu stadig glimrende. Det er ikke fantastiske film, men underholdende er de.
Gravatar

#13 moulder666 10 år siden

Lord Beef Jerky (11) skrev:
Mortal Kombat - 6/10
Event Horizon - 7/10

Og så gik det galt for manden

Soldier - 1/10
Resident Evil - 4/10
Alien vs Predator - 1/10
Death Race - 3/10
Resident Evil: Afterlife - 3/10
The Three Musketeers - 4/10
Resident Evil: Retribution - 2/10


Det er faktisk ret meget du har fået set af ham - taget i betragtning, at du generelt ikke er imponeret over hans arbejde! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 10 år siden

Well, jeg kan godt lide lortefilm. Ligesom at jeg har set alle Saw-filmene og alle Paranormal Activity osv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 T. Nielsen 10 år siden

På forsiden af Filmz står der, at det er instruktørens mest helstøbte film til dato og så vil anmelderen ellers lade det være op til sine læsere at vurdere hvor stor en ros det er.....Men men men, når jeg læser anmeldelsen, så fremstår det jo tydeligt at det IKKE er op til læseren selv at vurdere dette. Jeg fanger da, at dette ikke er så stor en ros endda:-D
Baby, it's cold outside
Gravatar

#16 Jack Slater 10 år siden

Jeg var ikke klar over at Mortal Kombat var en af hans bedre? Jeg har ikke set den i 100år, måske man skulle se den igen?
Gravatar

#17 Gasivodo 10 år siden

Event Horizon! Er nok den eneste, jeg oprigtigt kan holde af.
Men damn! Den havde en atmosfære der rykkede! Var en smule ærgerligt, det med den sidste tredjedel. (samt alle de slettede scener som er forsvundet?!?)

Men hvem ved, måske denne kan ændre det;-D

Mortal Kombat var sgu' kun god - grundet "Den gode melodi" ÆGTE '90'er:-D

"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#18 Kyllingebenet 10 år siden

Batsy (10) skrev:
Et dårligt remake af Jurassic park? :p med 2pac som the main event


Yeah, og sammen med Dr. Pompeji gør de the tigers i calcutta usikre!
Mental striptease..
Gravatar

#19 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Kyllingebenet (5) skrev:
Jurassic 2pac.


Den ligger allerøverst på pacometeret.

Lord Beef Jerky (14) skrev:
Well, jeg kan godt lide lortefilm. Ligesom at jeg har set alle Saw-filmene og alle Paranormal Activity osv.


Me too
Doctor Last Warning
Gravatar

#20 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Mon ikke Jon Snow får det lidt varmere end han plejer hjemme på Muren
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: