“Pompeji” tilfører absolut intet nyt til genren. Plottet er så uoriginalt, at det føles som plagiat. Men der er intet større at udsætte på filmen som helhed. Den fungerer. Det er en ganske underholdende film, der nok skal fordrive tiden, men som man sandsynligvis aldrig vil gense. Paul W.S. Anderson gør intet for at formindske afstanden til den anden Anderson med T. i stedet for W.S., men det er muligvis hans mest helstøbte film til dato. Så lader jeg det være op til mine læsere at vurdere, hvor stor en ros det er.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

PWSA har aldrig været bedre... og det siger så ikke ret meget :-0
Doctor Last Warning
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 10 år siden

Nu er jeg heller ikke stor fan af instruktøren, men i mine øjne har han instrueret 2 film, som ville score mere end 3/6 hos mig (Mortal Kombat og Event Horizon).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Resident Evil er også ok - den er bedre end sit rygte. Bedømt på egne præmisser er jeg nok oppe på 4:6
Doctor Last Warning
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 10 år siden

Bedømt på sine egne præmisser giver jeg Resident Evil 2/10. Franchisen har enormt potentiale, men det bliver på ingen måde udnyttet i den film. Bedømt som film underholdende den da nogenlunde, så som helhed kan den få 4/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Kyllingebenet 10 år siden

Lord Beef Jerky (2) skrev:
Nu er jeg heller ikke stor fan af instruktøren, men i mine øjne har han instrueret 2 film, som ville score mere end 3/6 hos mig (Mortal Kombat og Event Horizon).


Enig. Da jeg var sweet sixteen, var jeg ved at skide i g-drengen over hvor skræmmende Forrest Horizon var. Synes den havde nogle fede elementer, samt to veloplagte skuespillere i form af Morpheus og ham der dinoelskeren fra Jurassic 2pac.
Mental striptease..
Gravatar

#6 batman291 10 år siden

Lord Beef Jerky (2) skrev:
Nu er jeg heller ikke stor fan af instruktøren, men i mine øjne har han instrueret 2 film, som ville score mere end 3/6 hos mig (Mortal Kombat og Event Horizon).


Event Horizon fremstår klart som hans bedste og faktisk en ganske vellykket sci-fi gyser.
Gravatar

#7 Jack Slater 10 år siden

Bedømt efter egne præmisser:

Event Horizon : 4.5/6
Alien vs. predator: 3/6
Death Race: 4/6
Resident Evil: 4/6
Gravatar

#8 Riqon 10 år siden

Jeg kunne godt lide kommentaren øverst hos Rotten Tomatoes:

"Is it wrong to root for the volcano?"
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Ispep 10 år siden

Jeg har faktisk en lille svaghed for flere af hans film. Guilty pleasure. De er meget dumme, men ofte faktisk underholdende med solidt teknisk håndværk som Event Horizon.

Event Horizon - 7/10
Soldier - 6/10
Death Race - 6/10
Resident Evil - 6/10
Mortal komba - 2/10

Gravatar

#10 Batsy 10 år siden

Kyllingebenet (5) skrev:
Jurassic 2pac.



Et dårligt remake af Jurassic park? :p med 2pac som the main event
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: