Disneys første 2D-tegnefilm i årevis er smuk, og den har et par fantastiske sange og mange karismatiske bifigurer, men den er lidt for uambitiøs og uopfindsom. “Prinsessen og frøen” kunne altså have været en bedre film, men Disney kunne næppe have produceret en bedre BD-udgivelse. Man kan hverken sætte finger på udgivelsens transfer eller lydspor, og både kvantiteten og kvaliteten af ekstramaterialet er imponerende.
#1 Bummerten 14 år siden
Syntes dog filmen var en 5'er i forhold til alt det lort, der bliver smidt ud idag.
#2 misuma 14 år siden
#3 elwood 14 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Sweetiebellefan 14 år siden
Bolt er Disney's bedste tegnefilm indtil nu.
#5 MMB 14 år siden
Kom nu ind i kampen. :P
#6 MOVIE1000 14 år siden
Jeg så forresten en trailer der var på Alice i Eventyrland BD. Til efteråret udkommer skønheden og udyret i en diamond udgave?? men billederne/farverne var sgu 6/6
#7 Bobby Singer 14 år siden
Sådan havde jeg det også for et par år siden og så stoppede jeg helt med at se Disney film. Indtil her for et par uger siden, hvor jeg så "Beauty and the Beast" og musikken var uden tvivl et af filmens største forcer og nu sætter jeg faktisk rigtig stor pris på sangene i Disney film. Jeg ser dem også mere som musicals, en genre som jeg ellers ikke holder meget af, men Disney formår sgu at få det til at fungere på en eller anden måde, så det ikke irriterer mig.
Jeg skal også have fingrene i "Princess and the Frog" og håber at vi snart ser nogle flere håndtegnene film fra dem snart.
"Disney's Hercules" ville jeg i hvert fald heller ikke sætte ligeså stor pris på, hvis det ikke var for det usædvanligt swingende gospel lignende soundtrack. :)
#8 Bobby Singer 14 år siden
Jeg købte filmen i går, smækkede den i PS3'en og efter 15 min. hvor den stadig loadede, gik jeg udfra jeg må have fået en defekt blu-ray eller noget. Jeg testede nogle andre Blu-rays og de fungerede fint og jeg tjekkede om jeg havde den nyeste Firmware opdatering og det havde jeg også, så selve PS3'en fejler ikke noget.
Jeg byttede den i dag til en ny Blu-Ray og har lige testet om den fungerer og det ser det ud til at den heldigvis gør, men der gik alligevel 8-10 min før den var færdig med at loade til jeg var i menuen.
Kan det virkelig passe at det skal være sådan og har andre oplevet noget lignende med den her Blu-ray?
#9 The Insider 14 år siden
#10 MOVIE1000 14 år siden
Min mors fætter arbejder inden for den branche, og da jeg skulle have mig en BD afspiller frarådede han mig om at købe en PS3 til at se BD på, fordi den laser der indlæser filmene i en PS3 er/ bliver utrolig hurtigere slidt, end den laser der sidder i en BD-afspiller.