Spændingsmomenter er der ikke mange af i “Quarantine”, som ellers forsøger at indskrive sig i en genre med netop det som speciale. Tværtimod bliver fjernbetjeningens spoleknap den uimodståelige fristelse i løbet af en film, hvor intet fungerer, og hvor de medvirkendes tilbagevendende dødsfald blot bliver en legesyg nedtælling til at få overstået dette rædselsfulde stileksperiment hurtigst muligt. En anden mulighed kunne være at fravælge filmen på forhånd. “Quarantine” er en lære i, hvordan film absolut ikke bør laves.
#11 zamm- 15 år siden
#12 jona 15 år siden
#13 lagoni 15 år siden
Det er nok den evige diskussion og jeg burde nok ikke gå ind i den, men fordi en anmelder ikke kan li' en film, skal man da ikke miste respekt for ham. Her har han da endda begrundet nogenlunde.
#14 Mhmaha 15 år siden
Kan godt se hvad du mener, men det virker som om at Kaduffo har været lige hurtig nok til at stemple filmen som noget lort!
Forstår godt JuuL hvis der går lidt troværdighed tabt overfor Kaduffo's anmeldelser da den, som han selv siger, fortjener bedre. Hvilket jeg er helt enig i!
#15 Bony 15 år siden
#16 Mhmaha 15 år siden
#17 Mhmaha 15 år siden
Det er hvad man får ud af en dårlig anmeldelse! :) Man bør sgu give film en chance først (og i øvrigt aldrig tage anmeldelser seriøst før man har set dem selv). Så kan man bagefter være enig eller uenig.
Tør slet ikke tænke på hvor mange (efter min mening) gode film jeg ville have gået glip af, hvis jeg kun så film der havde fået gode anmeldelse.
#18 Graversen 15 år siden
Jeg gider ikke gå i detaljer, men i bør under alle omstændigheder droppe Quarantine og i stedet se den originale spanske film [REC].
#19 filmz-JuuL 15 år siden
#20 kasper0204 15 år siden