Allerede den første “Twilight”-film viste ret tydeligt, at Catherine Hardwickes styrke ikke ligefrem var i personinstruktionen, men skuespillerne i de film fremstår alligevel nærmest som de rene Laurence Olivier-kloner sammenlignet med dem i “Red Riding Hood”. Skuespillet er simpelthen så horribelt ringe og overgearet, at det bliver ufrivilligt komisk, og det er kun Gary Oldman, der ikke falder helt igennem. Selv Hardwick kan trods alt ikke få Oldman til at spille dårligt.

Når han ikke er på lærredet, er man imidlertid overladt til denne pinligt sølle varulvefilm, der utvivlsomt vil gøre sig bemærket ved næste års Razzie-uddelinger. Der findes simpelthen ikke sølvpile nok i verden til at gøre denne vanskabning normal igen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 misuma 13 år siden

wimmie (7) skrev:
Thirteen og Lords of Dogtown var da begge ganske gode... hun burde vist bare ikke bevæge sig uden for realistiske rammer...


Helt enig, jeg synes LOD er helt fantastisk.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12 Nicki52 13 år siden

Skal alligevel se den. Anmeldelsen bremser mig ikke når jeg har glæder mig til den i lang tid.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 icetea 13 år siden

Man kunne se på traileren at denne film sutter max
Gravatar

#14 Collateral 13 år siden

#12: Skal den da heller ikke. Det er mest hvis jeg er i tvivl om filmen er interessant, at jeg kan finde på at lade mig guide af anmeldelser. Denne film behøvede jeg f.eks. ikke anmeldelsen for at vide, den ikke ville være noget for mig. Men var godt underholdt af at læse den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15 filmz-loke76 13 år siden

That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#16 owlsarenotwhattheyseem 12 år siden

Super stinker af en film. Hvis man skal se en fed 'voksen' og sexet udgave af rødhætte, skal man hellere se Neil Jordans The Company of Wolves
Gravatar

#17 loki 12 år siden

#16

Seconded.
www.peakoil.dk
Gravatar

#18 Slettet Bruger [4239364951] 12 år siden

Jeg nåede ikke at se mere end måske 10-15 min. af den, så kedede jeg mig så meget, at jeg slukkede igen.
Gravatar

#19 Lars.dk 12 år siden

Slukkede efter 10 min.......ikke engang værd at hente ulovligt hvis man er sådan en fætter.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: