“Rejsen til Saturn” har et væsentligt fokus på, hvordan vi ser og opfatter andre kulturer, men måske endnu vigtigere, hvordan vi ser os selv og ses af andre. Man skal som bekendt ikke kaste med sten, når man bor i et glashus, det synes at være pointen, og her skeles til både Irak-krig, Muhammed-krise og andre dumheder, som den danske nation har rodet sig ud i i både indenrigs- og udenrigspolitisk regi. Desværre bliver det underholdende den dikterende taktstok i en film, som med rablende galskab underholder et stykke af vejen. Men alt med måde.
#1 Ericmase 15 år siden
#2 colocho 15 år siden
Er det bare mig, eller er denne sætning lidt... øhmm underlig?
#3 Tommy Kristensen 15 år siden
#4 MOVIE1000 15 år siden
fin animation men synes ikke den var særlig sjov og jeg bøvlede også meget med lyden synes at stemmerne var for lave i forhold til musikken jeg var nød til at srue op og ned jeg ved ikke hvor mange gange og ekstramaterialet siger mig heller ikke så meget det er dog rart at se de små sjove teaser klip og se hvordan Jamil og Carl Mar Møller skal samarbejde om at kommentere filmen
håber at de bliver ved med at lave såan nogle animations film men synes at Terkel i knibe var bedre med humoren mens plottet var bedre i Rejsen til Saturn