Den femte “Resident Evil”-film er noget forunderligt rod – et kedsommeligt og uoriginalt miskmask af seriens fire foregående film og James Camerons ubeskriveligt overlegne” Aliens”. Filmens flotte billed- og lydside er to af dens få plusser, og heldigvis er både udgivelsens 3D-transfer og DTS-HD Master Audio 5.1-lydspor ekstremt imponerende. En stor del af ekstramaterialet er noget overfladisk, så medmindre du er en kæmpe tilhænger af franchisen, bør du lade denne udgivelse blive på butikshylden. Men hvis du er en 3DTV-ejende fan, er skiven simpelthen et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 soif 11 år siden

1 2 og 3 geniale film men så tabte de sku tråden .
Download aldrig uden tilladelse - Går ind for lovlig Download
www.frontier-film.dk
Gravatar

#12 PredatorX 11 år siden

soif (11) skrev:
1 2 og 3 geniale film men så tabte de sku tråden .


2 og 3 geniale? Mon vi har set de samme film? Vi taler om en film, hvis skurk er en ond korporation, som fortsat eksisterer og ufortrødent laver onde løjer, selvom der ikke eksisterer flere mennesker. Et firma der blomstrer i en uddød verden.... Aaaaahhh du.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 Slettet Bruger [1308816596] 11 år siden

Jeg kan godt lide den første film, men "genial" er ikke et ordet for den. Resten har jeg dog et ord for: bras.
Gravatar

#14 tiany 11 år siden

Jeg vil sige at den havde potentialet til at blive ligeså fed som 1eren.... Men nej nej... vi skal da kamme fuldstændig over... og kors slutscenen - det dur bare ikke.
Valar morghulis
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 11 år siden

2'eren og 3'eren er bedst... eller dårligst... det var i hvert fald de to, der underholdte mig bedst og var mest ufrivilligt komiske. 1'eren er på mange måder den værste af dem alle, da den forsøger sig på spænding og stemningen men fejler noget så grusomt. De andre prøver jo ikke på noget som helst...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 Kyllingebenet 10 år siden

Kæft mand, det her da velsagtens verdens ringeste film!
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: