Den femte “Resident Evil”-film er noget forunderligt rod – et kedsommeligt og uoriginalt miskmask af seriens fire foregående film og James Camerons ubeskriveligt overlegne” Aliens”. Filmens flotte billed- og lydside er to af dens få plusser, og heldigvis er både udgivelsens 3D-transfer og DTS-HD Master Audio 5.1-lydspor ekstremt imponerende. En stor del af ekstramaterialet er noget overfladisk, så medmindre du er en kæmpe tilhænger af franchisen, bør du lade denne udgivelse blive på butikshylden. Men hvis du er en 3DTV-ejende fan, er skiven simpelthen et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 The-new-meister 11 år siden

fuldstændig enig med anmeldsen:)
Gravatar

#2 The Vossen 11 år siden

Kunne ikke være mere enig, altså i selve anmeldelsen. Har aldrig oplevet det andet gøgl, og skal aldrig udsættes for det.
Gravatar

#3 loki 11 år siden

Så 10 minutter og slukker for skidtet.
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 PredatorX 11 år siden

Giv nu bare filmen 1/6. Det er den karakter den fortjener. Hvad gives den ekstra stjerne for Hr. Johan?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 The Insider 11 år siden

#4, jeg fik næææææsten fornemmelsen af, at jeg kunne række ud og nå Milla Jovovich! Det var alligevel lidt af et rush!
War. War never changes.
Gravatar

#6 PredatorX 11 år siden

The Insider (5) skrev:
#4, jeg fik næææææsten fornemmelsen af, at jeg kunne række ud og nå Milla Jovovich! Det var alligevel lidt af et rush!


Hahahaha well played sir well played
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 The Insider 11 år siden

Glæder mig til at mime det til næste julefrokost!
War. War never changes.
Gravatar

#8 PredatorX 11 år siden

The Insider (7) skrev:
Glæder mig til at mime det til næste julefrokost!


DET gør jeg også! Jeg glæder mig også til at se folk mime Irreversible, A Serbian Film, Human Centipede osv
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9 elwood 11 år siden

Føles den ligeså tom, jeg ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive det, men den forige havde en tristhed og tomhed over sig, med dets fokus på kun en lille gruppe, men på den dårlige måde, den føltes blot hel forkert, nærmest som om der heller ikke var et filmcrew bag cam'et.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Avenger- 11 år siden

Så den i 3D i biffen i Canada, og det var godt nok - ja - noget værre rod. Jeg var forvirret halvdelen af tiden og den anden halvdel krummede jeg tæer over den elendige dialog... :/

Skriv ny kommentar: