Det er lidt svært at bedømme denne udgivelse. Vi har altså den situation at filmen senere udkommer i en udvidet udgave med flere scener og mere ekstra materiale.

Så hvad skal du købe? Godt spørgsmål! Hvis du kan undvære det dyberegående ekstra materiale og bare vil have filmen som den blev udgivet i biografen, så er dette udgaven for dig… ellers vil jeg anbefale at vente til november på den udvidede udgave. (med mindre du vil have begge, selvfølgelig!)

At der senere udkommer en udvidet udgave ændrer altså ikke ved det faktum at denne udgivelse i sig selv er helt i top. Ekstra materialet har i kvantitet hvad det mangler i kvalitet, og selve filmen, lyd og billede er i top.

Se flere billeder fra Ringens Herre DVD’en. Advarsel, siden er MEGET tung!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Ringens Brorskap?!
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#12 chandler75 20 år siden

Huh?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#13 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

I HAL9000's link, til en norsk side, fandt jeg ud af at The Fellowship of The Ring hedder Ringens Brorskap på norsk. Synes bare det lyder forkert = skod..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#14 filmz-jeangrey55 16 år siden

den er lige mine ord retig god gode skuspiler som vigoo mortensen og john ryes daveys og ian mallkcen gode efektter kong jacson styerer
Gravatar

#15 Bony 16 år siden

Kegle!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16 filmz-Liou 16 år siden

En fantastisk eventyr film for alle. Et mesterværk som kan ses igen og igen... ydermere den bedste i Ringenes Herre triologien. 5 ud af 6.
Gravatar

#17 BN 12 år siden

filmz-vassago (9) skrev:
Haaber de tager sag sammen til at lave "Hobitten" som film, i samme stil som de andre, helst med samme skuespillere, og meget gerne med samme instruktoer.


Spørg ikke hvor jeg ved det fra, men ren intuition siger mig, at du blot skal vente 10 år - og så vil dit ønske gå i opfyldelse! Det vil jeg æde min gamle hat på.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18 Riqon 12 år siden

:P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 lordsasa3 12 år siden

Er der ikke udgivet en ekstra udgivelse før?

Skriv ny kommentar: