Et mesterværk af en film. Udgivelsen er teknisk helt i top mens ekstramaterialet godt kunne lade noget tilbage at ønske. Som med de to foregående film er det et spørgsmål om smag om man vil købe denne udgave eller vente til den udvidede udgave kommer. Lad der dog ikke herske nogen tvivl om kvaliteten af netop denne udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 McPeter 19 år siden

#40 - tror du ikke mere han hentyder til at der står 'the lord' = herren? Så den burde hedde Ringenes Herren... :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#42 maniac 19 år siden

Herren af ringene
Gravatar

#43 azathoth 19 år siden

Nej det er jo ikke ukorrekt dansk at skrive "Ringenes herre" for det hedder bogen jo rent faktisk på dansk.

Om det så er rigtigt oversat er en anden diskussion! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#44 Michael Andersen 19 år siden

#37 "The" er nu tilføjet titlen. Tak for info.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#45 filmz-lollipop 19 år siden

synes ligsom de andre ringenes herre at den er lidt langtrukket...
Gravatar

#46 davenport 19 år siden

Lige tilbage til det med fan:

Et par år før ringen kom på film, fik jeg tatoveret Tolkiens monogram på min venstre overarm i stor størrelse.
Så kan i komme med jeres plakater og bøger. Jeg bærer Tolkien på min krop til den dag jeg sparker til spanden..

Var der mere?

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#47 runehansen76 19 år siden

LOL
nerds :P
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#48 filmz-frodowood 18 år siden

Nogen der ved om man kan købe kapper tilsvarende de elverkapper som The Fellowship får i Loth Lorien i den første film? Hvis nogen ved et sted så oplys mig det venligst, med butikkens navn og adresse og meget gerne hjemmeside.

Med venlig hilsen

Niels
Gravatar

#49 filmz-Mizz-freak 17 år siden

Det er simpelthen den mest fantastiske film nogensinde:p Evetyret Om Ringen , og De To Tårne var fuldstændig legender, men Kongen Vender Tilbage er altså den bedste:p Alle skuespillerne r fremragende gode:p Skøn film , den fortjente total de 11 oscars:p
Gravatar

#50 dyg 17 år siden

Hvordan kan både denne film og Da Vinci Mysteriet begge være verdens mest fantastiske film?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: