Et mesterværk af en film. Udgivelsen er teknisk helt i top mens ekstramaterialet godt kunne lade noget tilbage at ønske. Som med de to foregående film er det et spørgsmål om smag om man vil købe denne udgave eller vente til den udvidede udgave kommer. Lad der dog ikke herske nogen tvivl om kvaliteten af netop denne udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-ZOPTIKEREN 19 år siden

#27
En Olog-hai er en trold der kan tåle sollys. Desuden så skulle de efter diverse historie være modificeret lidt, så de er lidt så de er lidt vildere.
Det er dem der i filmen LOTR3 og bøgerne åbner the black gate ind til Mordor. :)

2. jep
3. jep
Gravatar

#32 dyg 19 år siden

To af de spørgsmål kunne jeg selv svare på, og jeg er ikke så kendt i universet.

Du ved sikkert mere om tolkien end de gør, rager mig nu også en papand.. Det var mere for at sige, som andre også har gjort, at det ikke er mængden af merchandise, der bestemmer hvor stor en fan man er.

Er nu bare fedt at høre dem sidde og snakke om universet, samt paralellerne til vores egen verden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#33 filmz-ZOPTIKEREN 19 år siden

[Du ved sikkert mere om tolkien end de gør, rager mig nu også en papand] - sikkert ikke og jeg er egentlig også ligeglad! :)

[Det var mere for at sige, som andre også har gjort, at det ikke er mængden af merchandise, der bestemmer hvor stor en fan man er.] - og det har du så meget ret i.

Jeg bare træt af allemulige jeg vil være tolkien wannabe. Jeg grues stadig over den filmland udsendelse der. AD!
:)
Gravatar

#34 Kalle Ferm 19 år siden

Uha ja, det er rigtigt Zoptikeren!

Sådan en tråd som den ovennævnte skal vel både være film og bøger.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#35 Lady Arwen 19 år siden

Jeg har også alle EE og normale DVD udgivelser Darth Dall I am the BIGGEST fan too!!!!! HA HA
Doctor Who <3
Gravatar

#36 McPeter 19 år siden

Har lavet en LOTR Trivia... Klik her.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#37 jbaun 19 år siden

Filmz.dk er en rigtig god filmside og jeg besøger den næsten hver dag. Men der jeg synes det er lidt mærkeligt at når de nu giver alle Ringenes Herre filmende rigtig gode anmeldelser, at de så ikke kan finde ud af at skrive den originale filmtitel rigtigt. Filmene hedder ”The Lord Of The Rings” og ikke bare ” Lord Of The Rings”. Men ok det er måske også nok bare mig der er perfektionist.
Gravatar

#38 El vez 19 år siden

Det er faktisk ukorrekt dansk at skrive Ringenes Herre.



...then again, who cares !?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#39 filt 19 år siden

#38, hvad er det lige præcis, der er ukorrekt ved det?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#40 azathoth 19 år siden

#39: Der burde stå "Ringenes herre". Kun det første bogstav skrives med stort i danske titler... på engelsk skrives det første bogstav i hvert ord med stort.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: