Et mesterværk af en film. Udgivelsen er teknisk helt i top mens ekstramaterialet godt kunne lade noget tilbage at ønske. Som med de to foregående film er det et spørgsmål om smag om man vil købe denne udgave eller vente til den udvidede udgave kommer. Lad der dog ikke herske nogen tvivl om kvaliteten af netop denne udgivelse.
#31 filmz-ZOPTIKEREN 20 år siden
En Olog-hai er en trold der kan tåle sollys. Desuden så skulle de efter diverse historie være modificeret lidt, så de er lidt så de er lidt vildere.
Det er dem der i filmen LOTR3 og bøgerne åbner the black gate ind til Mordor. :)
2. jep
3. jep
#32 dyg 20 år siden
Du ved sikkert mere om tolkien end de gør, rager mig nu også en papand.. Det var mere for at sige, som andre også har gjort, at det ikke er mængden af merchandise, der bestemmer hvor stor en fan man er.
Er nu bare fedt at høre dem sidde og snakke om universet, samt paralellerne til vores egen verden.
#33 filmz-ZOPTIKEREN 20 år siden
[Det var mere for at sige, som andre også har gjort, at det ikke er mængden af merchandise, der bestemmer hvor stor en fan man er.] - og det har du så meget ret i.
Jeg bare træt af allemulige jeg vil være tolkien wannabe. Jeg grues stadig over den filmland udsendelse der. AD!
:)
#34 Kalle Ferm 20 år siden
Sådan en tråd som den ovennævnte skal vel både være film og bøger.
#35 Lady Arwen 20 år siden
#36 McPeter 20 år siden
#37 jbaun 20 år siden
#38 El vez 20 år siden
...then again, who cares !?
#39 filt 20 år siden
#40 azathoth 20 år siden