Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.
#31 Michael Andersen 19 år siden
#32 filmz-Randy Savage 19 år siden
#33 Cherrn 19 år siden
#34 McPeter 19 år siden
Desværre så var Liv Tylers sang fra House of Healing ikke med! Pokkers også! Er der nogen der ved om der er/bliver udgivet?
#29 - Er det et samlet LOTR (EE) soundtrack? Hvor har du hørt det? Evt. links? thx. :-)
#35 JannikAnd 19 år siden
Nogen der lagde mærke til, om hans død var med i den forlængede? - Jeg gjorde ikke...
#36 McPeter 19 år siden
#37 JannikAnd 19 år siden
Det var også de eneste nye indstillinger med ham på Pellenorsletten, som jeg har fundet indtil videre...
#38 piazorro 19 år siden
Jeg fandt nogle screencaps på internettet (www.hdr-see.de) som viste en scene med Gimli der så på sten og en scene med Legolas i en skov, nogle der ved hvor man kan finde det på dvd'en?
Er det bare mig der synes at det ene easter egg (det med PJ og Ben Stiller) hurtigt blev for meget???
Nogle der ved hvor man easter eggs der er på TTT-udgivelsen, jeg kan nemlig kun finde det på disk 1. Hvor er det andet, hvis det altså er der
- meld jer ind i gruppen på Facebook
#39 McPeter 19 år siden
Billeder du snakker om kan du se i afsnit #2 på disc 3 - 'From Book to Script' hvor de taler om ændringerne ift. bogen og at de f.eks. havde indspillet extra slut-scener med Gimli og Legolas, som de dog valgte at undlade for ikke at gøre slutningen endnu længere...
På TTT kan jeg ikke huske om det er disc 1 eller 2, men der er i hvert fald et klip med Gollum fra MTV-Movieawards - det er til gengæld ret godt lavet. Det bedste æg IMO.
#40 dyg 19 år siden