Denne udgivelse af The Rock må siges at være møntet mere på hr. og fru Danmark end på DVD-elskere.

Filmen er god og trækker denne udgivelse lidt op, men lydsiden og ekstra materialer må siges at være, om ikke dårligt, så ihvertfald ikke så godt som det kunne være.

Vil du bare have filmen, så køb denne version. Vil du have fed lyd og en stor bunke ekstra materiale, så hold fingrene væk.

Personligt elsker jeg både ekstra materiale og DTS lydspor, så på trods af den ellers fremragende film og ok billedside kan det ikke blive til mere end 3/6 til denne version af The Rock

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 DarkLight 21 år siden

wee godt tip. Tak Corgan !
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 Corgan 21 år siden

No prob, guys!
Gravatar

#13 MadMartigan 20 år siden

Nogen der ved hvor man kan købe den 2 DVD, med DTS, der er nævnt i Andmeldelsen?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#14 Corgan 20 år siden

#13:

Jeg har set en 2 disc "The Rock" med DTS og danske subs i TP Musik. Jeg mener at den kostede 99 kr.
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

... og på dvdoo.dk og cdon.com, hvis du er til postordre ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#16 MadMartigan 20 år siden

Mange tak, jeg har nemlig kun brugt axelmusic og cd-wow, og der var den ikke at finde...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#17 Kalle Ferm 20 år siden

Jeg genså den faktisk lige igen, igen i går aftes. Det er simpelthen en af de bedste actionfilm der nogensinde er lavet. :-D
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#18 Kia 20 år siden

# 17 - det kan man jo kun være enig i!
Gravatar

#19 MadMartigan 20 år siden

#15: Er det den her du mener der er med DTS?

Den ligner meget den her fra cdon, der er med DTS...

Tror i bare de har glemt at skrive det er med DTS hos dvdoo.dk???
I'm your huckleberry...
Gravatar

#20 filmz-sptoft 19 år siden

VX poison gas... behøver man sige mere, en actionfilm der tager sig selv for alvorligt, men den har nu et eller andet over sig der gør den værd at glo på.

Skriv ny kommentar: