På den måde bliver “Rogue One” lidt som Dødsstjernen. Køligt lækker, imponerende i sit design og dødsens alvor. Her er ingen Han Solo, der bryder den dybe mol med en joke i dur. Her er ingen Luke Skywalker, der bringer håb med sit lyssværd. Her er kun grå mennesker, der vil dø for det, de tror på. Og det gør de så flot, at deres daddy ville være stolt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 lassep 7 år siden

Synes den var god. Eneste negative var et par CGI ansigter hvor man tydeligt kan se det er CGI.
Eller var jeg vild med den. Mere krigsfilm end de tidligere film, men er så vild med hele star wars universet at jeg var underholdt 100 % af tiden.
Havde dog også hørt Catalyst som lydbog inden jeg så filmen for at få forhistorien med.
Gravatar

#12 voyager 7 år siden

Jeg var underholdt fra start til slut :D Den er rigtig feeed :D
Gravatar

#13 atmorell 7 år siden

Kan I ikke lige styre jer lidt med spoilers eller i det mindste smide tags på. Det er ikke alle der har set den endnu..
Gravatar

#14 silegnaV 7 år siden

1 stjerne herfra. Heldigvis var bioturen gratis, men kostede 133 minutter..
Gravatar

#15 Alex12 7 år siden

En rigtig god Star Wars film. God historie, sympatiske karakterer, og flotte effekter. Jeg var helt klart underholdt fra start til slut.
5/6
Gravatar

#16 atmorell 7 år siden

Nu fik jeg den set, og må se at det var en helt fantastisk Star Wars oplevelse. Kunne rigtigt godt lide den mørke stil. Det er nok min nye favorit Star Wars film.
Gravatar

#17 [email protected] 7 år siden

Nok en af de dårligste star wars film ever, dårlig handling, en totalt skuffer.
Gravatar

#18 [email protected] 7 år siden

1. elendig historie
2. kedelige karakterer
3. Dårlige efekter
4. bedste bud - glem den og se en abden god film

Skriv ny kommentar: