“Role Models” er en fornøjelig farce, som kompenserer for sine fåtallige overraskelser med et utal af muntre jokes, solidt skuespil og et gigantisk sortiment af herlige karakterer, som man øjeblikkeligt falder for. Filmen ser glimrende ud på dvd, den lyder også udmærket, og ekstramaterialet giver tilskueren endnu mere at fundere og grine over.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kruse 14 år siden

Jeg er noget uenig med denne anmeldelse. Jeg er ellers en stor fan af Paul Rudd, og da jeg så klip fra denne film og traileren så var jeg sikker på at jeg ville kunne lide denne film. Men det klip jeg havde set og traileren var en samling af filmens bedste jokes, og jeg synes ikke at resten af filmen havde særligt meget at byde på. Når jeg tænker tilbage på filmen tror jeg faktisk at jeg mest vil huske den for en fremragende Jane Lynch :)

3/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 Nexiz 14 år siden

Jeg er meget enig i alt der står i anmeldelsen faktisk. Jeg var selv meget positivt overrasket da jeg så denne film for en måneds tid siden.
Den får dog kun 4/6 fra mig, men rigtigt god anmeldelse (som altid, hr. Albrechtsen ;)
Gravatar

#3 RasmusFL 14 år siden

#1 - Jane Lynch var, i mine øjne, det værste ved denne pinligt ringe film.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#4 Åkepool 14 år siden

En udemærket film, der også overraskede mig positivt.

4/6
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 wimmie 14 år siden

4/6

Ganske sjov - især rollespils-sekvenserne :D


Jane Lynch var dog imo lidt for meget, selvom hun da generelt er ganske fornøjelig.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 zamm- 14 år siden

5/6? !!!!!
Ej, jeg plejer ellers at syntes at I anmeldere på Filmz er utrolig gode, men denne film er langt fra 5 stjerner! Men tak for pulsstigningen!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 14 år siden

Som i andre siger: 4/6. Glimrende lille komedie og så heller ikke mere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Queequeg 14 år siden

Man siger ellers at Bill Murray har sin storhedstid netop nu.

Skriv ny kommentar: