“Run Fatboy Run” er en sød, lille romantisk komedie, der hovedsageligt henvender sig til tilhængere af genren, der sagtens kan sluge en alenlang kavalkade af klicheer. Skuespillerne er ganske charmerende, men der er absolut ingen mærkbare overraskelser i denne uvæsentlige farce. Æstetisk er filmen ikke særlig interessant, hvorfor det heller ikke overrasker, at hverken dvd’ens transfer eller lydspor overvælder. Ekstramaterialet er middelmådigt ligesom filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-PDN 15 år siden

Yderst underholdende d:
4/6
Gravatar

#2 wimmie 15 år siden

#1 enig - endelig en komedie der ikke bliver for plat, for klam eller for meget på nogle områder ;)
Synes den var meget charmerende, men nu er jeg også Simon Pegg-fan - manden er jo suveræn :)

4/6 fra mig.

Stikker han egl. ikke af fra Libby FØR de bliver gift? Så vidt jeg lige husker...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 The Insider 15 år siden

#2, nej, de er allerede blevet gift. Man kan også se, at de befinder sig til festarrangementet bagefter, og hans indiske løbetræner siger også senere, at han allerede havde overkommet den "hårdeste" del - netop selve det at blive gift :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 wimmie 15 år siden

Åh ok, det må jeg have glemt :)
Tak for det
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 dh-ad 15 år siden

Åhh, det må være irriterende at være anmelder, altid opdager man klicheer allevegne... Hvordan mon en anmelder ville anmelde livet? :-)

Synes at det er en herre sjov film og mindre rodet end Hot Fuzz.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#6 Derfor 15 år siden

Jeg må nok siges ikke at være lige så inspireret, og dele den helt samme holdning som jer andre. Filmen fangede aldrig rigtigt mig, og humoren var på nogle punkter en smule for plat for mig.

Med disse ord ikke en film jeg synes var dårlig, men den kunne have været bedre blandt andet i forhold til "the wall" som filmen beskriver det så smukt. Kunne godt finde på at se den igen, dog ikke en af mine aboslutte favoritter.
Bliv en buzzador og få gratis produkter: http://www.buzzador.com?refstr=Derfor&lang=dk
Gravatar

#7 Crash 15 år siden

Glæder mig til at se den. Intruktøren er i hvert fald en af mine ynglings skuespillere :)

Skriv ny kommentar: