“Rush” er simpelthen suveræn underholdning. En nervepirrende sportsfilm, der aldrig fumler med koblingen, og som er lige så spændende på væddeløbsbanen, som den er uden for – ikke mindst takket være skuespillernes kollektive superindsats. Både visuelt og auditivt er “Rush” enormt imponerende, så det er heldigt, at dens billed- og lydside gengives perfekt på Blu-ray. Samtidig rummer disken en masse interessant ekstramateriale om både filmens tilblivelse og den autentiske historie, den er baseret på. Derfor kan jeg kun anbefale folk at tage et nærmere kig på denne udsøgte udgivelse.
#1 elwood 10 år siden
Racerdriver Panty-sniffer strikes again
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 The Insider 10 år siden
#3 elwood 10 år siden
Jeg er blot ham der sidder hjemme bag skærmen og skriver tings om gir mig selv latterkrampe, mens jeg skriver dem, men tak, må jeg overveje, kan være jeg blot sender en mail til Ron Howard så han kan stjæle ide'en til efterfølgeren, og tage fuld kredit, ligesom når han stjæler Homer Simpsons ide'er :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 The Insider 10 år siden
#5 Ispep 10 år siden
4/6
#6 OxxY 10 år siden
Ja sjovt nok var filmens svageste side selve racer løbene, det var som om man på bedste hollywood manér forsøgte at gøre ting extra hurtige ved at ryste med kameraerne og lave blurry lines, hvilket var totalt overflødigt for filmen.
Stadig en glimrende oplevelses, og rigtig flot billede og lydside!
#7 Ispep 10 år siden
Enig!
#8 Fredag 10 år siden
#9 knipsknips 10 år siden
#10 stav 10 år siden
Faktisk synes jeg, at især Daniel Brühl var så god, at han godt kunne have fået en Oscar-nominering for sin præstation - jeg har godtnok på stående fod kun set Jonah Hill i Wolf... af de nominerede, og selv om han bestemt var rigtig god, så synes jeg stadig, at Daniel Brühl er bedre i Rush.