Hvad der til gengæld virker fortrinligt er selve filmens evne til at skabe et sjovt univers samt dens evne til at få os til at betragte dens skabelser med nysgerrighed. Hvor mange dyre effekter drukner ikke sporløst, fordi filmene ikke formår at få vakt en følelse af magi? “Sådan træner du din drage” giver sine figurer plads til at betragte dens underværker, og som resultat betragter vi som tilskuere dem lige så opmærksomt. Pulsen stiger, når dragerne flyver mod himlen, men bag det hele er en ganske enkel historie om en dreng og hans kæledyr, og det er den simple beretning, der for alvor bringer den op i højderne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 elwood 13 år siden

Jeg gør det meget kort...

Se den!

Eller lad være it's your choice, men du går blot glip af en god film efter min mening, og det var så det jeg ville sige, selv, hvis jeg forkalrede filmens plot og slutning, ku du finde på og sige, det lyder kedeligt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 MOVIE1000 13 år siden

#11 jah, men jeg har ikke opgivet den, jeg ville bare gerne høre lidt mere om den, inden jeg ofrer en slat penge på den, men jeg kunne jo også bare downloade den og se et lille stykke også se om det var noget for mig også derefter købe den ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 elwood 13 år siden

Facepalm 8-)

Eller se traileren, og derefter tage en chanche 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 chandler75 13 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 djibyman2-the seque 13 år siden

Jeg var særdeles overrasket over denne animations film, den er helt klart et kig vær, og mere til.
5/6 tæt på 6/6

Skriv ny kommentar: