Ikke desto mindre er “Savages” fuld af brutal vold, smukke billeder, sex, stoffer og mange forskellige former for kærlighed. Dertil er den elegant skruet sammen, og både Salma Hayek og Del Toro leverer altså pragtfulde præstationer. Jeg kan kun anbefale den, hvis man higer efter en god omgang gribende underholdning, hvor der ikke lægges fingre imellem. Og, nå ja… Fik jeg overhovedet nævnt, at John Travolta er med og er helt eminent?

Se også: Filmz TV: Oliver Stone.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 11 år siden

Dejligt med at Tarvolta er kommet i en god film!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Lawman. 11 år siden

Fedt at høre, den vil jeg glæde mig til at se!
Gravatar

#3 JokerzReality 11 år siden

Thumbs up for god anmeldelse. Skal helt klart ind og ses.

Har lidt fået det indtryk at Blake Lively er lidt hit and miss angående hendes skuespil. Hun var ikke specielt god i Green Lantern, men jeg var alligevel ganske imponeret over hende i Hick(Ikke en skide god film, men hun er helt klart en af dem som løfter filmen) Også falder hun lidt ved siden af her.

Det er lidt ærgeligt, havde lidt fået større forhåbninger for hende efter at have set Hick. Men nu skal Savages selvfølgelig lige ses selv, før jeg kan komme med en endegyldig dom.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 11 år siden

#1 Har du da ikke set Battlefield Earth?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Batsy 11 år siden

Lord Beef Jerky (4) skrev:
#1 Har du da ikke set Battlefield Earth?


Haha, han var mega god i den!, det her er hans bedste scene.-
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 Geekalot 11 år siden

En af de rigtig bedre film i lang tid :)

Skriv ny kommentar: